FM 2015 - jeden z najgorszych silników meczowych w historii

 Guezmir Młody aktywista

Postów: 1560
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 18.10.2007
Skąd: Gdańsk/Gdynia
Poziom ostrzeżeń: 0
0
15.09.2015, 11:45    #1
Niektórzy z Was mnie pewnie nie kojarzą, ale mam konto na tej stronie od 2007 roku i przez pierwsze pięć lat mocno się tutaj udzielałem.
Demo FM 2015 mi się nie podobało, głównie za sprawą bardzo niedopracowanego silnika meczowego. Poczekałem, aż wyjdą wszystkie patche i fixy i zakupiłem pełną wersję gry. Czułem, że powinienem dać tej grę szansę (gram w tą serię od 1999 roku). Jestem zawiedziony i to bardzo. Co za chłam! Jak można zrobić tak fatalny silnik meczowy? Po tylu latach pracy nad tą grą! Wraca do mnie ta sama myśli, która przechodziła przez mój umysł przez całe lata: Czy oni za każdym razem tworzą silnik meczowy od nowa? Nie mogli bazować na genialnym silniku z FM 2012? Nie rozumiem, dlaczego tego nie robią? W dupie mam nowe animacje, i tak jest drewno, w dupie mam nowe kamery i tak nic nie wnoszą. Żądam tylko i wyłącznie GRYWALNOŚCI! Gdzie ona się podziała?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 15.09.2015, 11:52

"Każdy szkoleniowiec układa zespół na swój obraz i podobieństwo, on ma uzewnętrzniać jego charakter" Rudolf Kapera

 romantico Partyzant

Postów: 1809
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.11.2010
Skąd: Szczecin/Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
15.09.2015 11:56    #2
Polać mu!

 Ceyvol Premier Rewolucji

Postów: 3309
Grupa: Administrator
Dołączył: 18.10.2008
Skąd: Łódź
Poziom ostrzeżeń: 0
0
15.09.2015 14:02    #3
Pierwszy rok z motion capture. Więcej usprawiedliwień nie mam.

To pod kątem sztywności. A grywalność? Zarzuty mogę mieć takie:
- mnóstwo wolnych wchodzi w środek bramki, bramkarze nie potrafią ich bronić (ale za to, po mojej interwencji, zniknął po latach problem z głupim murem)
- 95% karnych lub więcej wchodzi, serie jedenastek zawsze kończą się jednym pudłem,
- obrońca/bramkarz może podać pod nogi rywala minimalnie za często,