Barca gra zalosnie

 gregscigaj Partyzant

Postów: 9
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.08.2013
Skąd: Częstochowa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
16.08.2013, 13:33    #1
Witajcie.
Utworzyłem konto ,ponieważ za Chiny ludowe nie mogę wygrywać meczy ,albo wygrywam ledwo co.
Gram pierwszy sezon Barcą i jestem nowy w fm13. przeczytałem mnóstwo poradników ,utworzyłem swoją taktykę ,która jak później się okazało była niemal identyczna jak ta pojawiająca się na forach ,na której ludzie wygrywają wszystko tracąc kilka punktów przez cały sezon.
http://www.mypas(...)2-1.html
Używam tej taktyki. zazwyczaj mam przewagę cały mecz. Niestety - celność strzałów wynosi do 20%! da fuq?? Nie mam pojęcia co zrobić, próbowałem różnych sposobów wyczytanych na różnych stronkach. nic nie pomaga... zajmuje drugie miejsce w lidze ,4 pkty za Realem, ale gram coraz gorzej...
Jedynym sensownym powodem jest problem z motywacją moich zawodników ,którzy za mną niestety nie przepadają(muszę poczytać również o mtywacji-nie obrażę się jeśli podacie jakiś link).
Byłbym wdzięczny gdybyście pomogli. Dzięki;)

 gregscigaj Partyzant

Postów: 9
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.08.2013
Skąd: Częstochowa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
16.08.2013 13:53    #2
No i jak mógłbym zapomnieć o fantastycznych dośrodkowaniach ze skutecznością max.10%.
Grając sheffield united ,skoncentrowałem się na wrzutkach - grali środkiem i nie strzelali.
grając barcą chciałem prowadzić grę w ich stylu ,a oni schodzą na skrzydła i próbują dosrodkowywać..
pomóżcie ,zanim mnie krew zaleje..

 Campeones Partyzant

Postów: 40
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 03.05.2012
Skąd: Ełk
Poziom ostrzeżeń: 0
0
16.08.2013 13:59    #3
W poleceniach dla piłkarzy ustaw strzały z dystansu (dla tych którzy mają małą wartość tego atrybutu) na RZADKO. Jak narzekasz na dośrodkowania to w poleceniach wybierz ATAKI ŚRODKIEM POLA, oraz PODANIA NA WOLNE POLE.

Ja również grałem tą taktyką i w 2 sezony wygrałem wszystko co jest do wygrania (bez Europa League). Mam nadzieje, że pomogłem.