Sezon. problem

k-u-b-a1 Przodownik pracy

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
27.02.2007, 17:10    Pytanie
Witam. Chcicłabym zaznaczyć na samym początku, że w managera gram od roku 01, wiec nie jestem młodzieniaszek. Jednak mam pewien problem. Otóż jaką druzyna bym nie gral, na poczatku jest okej, zdarza sie ze do polowy sezonu mam np. 9 wygranych na 20 meczy, ale nastepnie przychodzi druga czesc sezonu w ktorej notuje 10 porazek z rzadu i nie wiem co robic zeby to zmienic. Zmianiam intensywnosc treningu jednak nic mi to nie daje. To jest denerwujace gdy jestem murowanym pewniakiem do awansu i po polmetku mam przewage 20 pkt nad drugim zepsolem, podczas gdy na 10 kolejek do konca trace te przewage i spadam na 5 miejsce. Gram teraz zespolem Kettering(angielska liga conference polnoc) i wlasnie cos takiego sie dziej. Wczesnien nie mialem z tym problemow. Prosze pomozcie bo odechciewa mi sie juz grac.
peace

0
27.02.2007 17:11    #1
zdarza sie ze do polowy sezonu mam np. 19 wygranych na 20 meczy&
mała poprawka :)

Karpin Krzewiciel myśli rewolucyjnej

0
27.02.2007 17:12    #2
zmień taktykę, wyślij zawodników najsłabszych do rezerw na dwa tygodnie, niech nie będą zbyt pewni siebie, po jakimś czasie w rezerwach niech wrócą

Użytkownik uznał post za pomocny

Kozzi Krzewiciel myśli rewolucyjnej

0
27.02.2007 17:15    #3
Może mają słabą motywacje i nie potrafią się przełamać.
Powinieneś postawić na "młode wilki" które są głodne gry i napewno będą walczyć do końca.

bartex55 Przodownik pracy

0
27.02.2007 17:15    #4
Przyczyną może być stosowanie tej samej taktyki przez dłuższy czas. Zmieniaj ją częściej.

1bartek Weteran Wojny Ojczyźnianej

0
27.02.2007 17:17    #5
Treningu raczej nie powinieneś zmieniać, lepiej jak piłkarze się przyzwyczają, powinieneś przeprowadzać dużą rotację, zmieniać taksę, gdy słabo idzie. Może problem tkwi w rozmowach motywacyjnych- często ppowtarzasz to samo. P:)

0
27.02.2007 17:23    #6