[quote="matias82"][quote="Maciejusz"]Nie wiedząc, jak konkretnie wyglądają Twoi zawodnicy, w jakim klubie grasz, lidze, jakich masz przeciwników ciężko jest cokolwiek powiedzieć. To jest jedynie cząstka danych potrzebna do ustawienia zespołu.[/quote]
Ustawiłbym takie coś.
Krótsze krycie-Jak widać na wykresie moja drużyna jest najlepsza w L1 pod względem Krycia i ustawiania się.
Nie wiem jakie polecenie mogło by być wykorzystując dobrą współpracę moich pomocników.
Niskie lub Kąśliwe dośrodkowania-bo moi napastnicy nie grają zbyt dobrze głową.
Nie wiem też jak ustawić prostopadłe podania,żeby wykorzystać nawet niezłą szybkość moich napastników.
Zawodników?
Sprawdź drużynę Olympique Lyon (bez transferów) no ewentualnie Rafa z Benficy Lizbona.W ogóle dzięki za odpowiedź niewiele można spotkać osób którzy Ci odpiszą,a tak jak mówiłem jestem amatorem tej gry i przy bardziej doświadczonych graczy chcę się nauczyć.[/quote]
Spoko. Jak tylko mam czas to zawsze coś staram się odpisać. Jeżeli chcesz podejść analitycznie do tej gry to polecałbym zapoznać się z materiałami Piotra Sebastiana - Szkoła taktyki, na tej stronie, jak i na centrumfm, gdzie jest dużo ciekawych materiałów, które Ci pomogą z podstawami.
Z tego co widzę to Shrek mnie ubiegł w doprecyzowaniu kilku tematów.
Jest kilka "szkół", jak ustawiać drużynę. Ja lubię reagować dynamicznie w trakcie meczu, zmieniać ustawienie, taktykę - absolutnie wszystko. Możesz zrobić sobie 3 podstawowe ustawienia taktyki z jakich chciałbyś korzystać - zależne od sytuacji meczowych i przeciwnika, czyli: 1. Defensywna, np. jak chcesz bronić wyniku, bądź przeciwnik jest mocniejszy. 2. Wyjściowa - taka, która jest na większość spotkań. 3. Ofensywna - gdy trzeba gonić wynik.