Witam,
jestem tu nowy, ale będąc dziś w robocie przeczytalem większość tego tematu (tak, wiem, ciekawą pracę muszę mieć)

Większość z was jak nie wszyscy;, zwracacie uwagę tylko na samą taktykę oraz przygotowania do meczu? Gram w różne odsłony FM'a od paru lat, moją ulubioną jest 14-ka, 15 mnie totalnie nie przekonała a w najnowszą jeszcze nie grałem - czekam na wiosne, bede miec wiecej na to czasu. W mojej wypowiedzi dąże do tego, że równie ważne są rozmowy motywacyjne i samo prowadzenie drużyny. Ja zawsze wszystkich dosłownie "trzymałem za mordę" - jeżeli jakiś zawodnik stroił fochy - chociażby to był największy gwiazdor w teamie, siadał na ławie a w skrajnych przypadkach przenoszony do rezerw, gdzie po miesiącu nie grania z reguły przepraszał na łamach prasy cały zespół i z podkulonym ogonem wracał do łask. Może piszę o rzeczach oczywistych dla wszystkich ale zawsze grałem w tą gre rekreacyjnie i nigdy nie szukałem wiadomości na forach etc ale widac mam kompletnie inna wizje na ta gre jak wiekszosc uzytkownikow. Aktualnie od czasu do czasu pykam w 14-ke i słowo daje, nic dla mnie nie jest tak ważne jak samo podejście do zawodników - cały trening i przygotowania do meczu przekazalem asystentowi. Wszystko u mnie skupia się na przesiadywaniu w centrum transferowym, samodzielnym szukaniu zawodników oraz kombinowaniem z motywacją. Dodam, że gram Torino bodajże 9-10 sezon i akrualnie bronię zdobycia LM. W sumie w każdej odsłonie FM-a zdobycie mistrzostwa kraju jakakolwiek druzyna nie bylo problemem, az dziw, ze taki niedzielny grajek jak ja, bez zadnej szperaniny w taktykach to pisze. Ciekawy jestem 16-ki FM'a, napewno kupię. Jestem ciekaw waszych opinii na temat rozmów motywacyjnych w szatni.
P.S. od kiedy pamiętam gram 4-5-1 z OPŚ, wysuniętymi skrzydłami i DP, jednym napastnikiem. Bazuje na graczach szybkich, zawsze podaje na wolne pole, styl płynny, szukanie gry... W sumie to wszystko

aż chyba od 16-ki zacznę siedzieć w taktykach