Zmiana właściciela klubu - Newcastle United

 serotonin Partyzant

Postów: 158
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.12.2008
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.04.2012, 14:03    #1
Witam.

Gram w Fm od wielu lat i zmiana właściciela jest rzadko spotykana, choć w przypadku Newcastle United do niej dochodzi często w grze. Jednak jak już dochodzi to zazwyczaj jest nudna i beznadziejna. w 100% przypadków zawsze jest to zmian na lokalnego przedsiębiorce, który nic nie zmienia! Jedynie zamiast Mike Ashleya jest ktoś inny. Jeszcze ani razu nie trafiło mi sie aby klub przejęło jakieś konsorcjum, albo miliarder który chce zainwestować w klub.

Zawsze jest ta nudna zmian i wiadomość, że nowy właściciel nie ma zamiaru inwestować w drużynę...

Moim zdaniem jest to beznadziejnie zrobione bo od jakiś 3 lat jest to samo, ile można, nudne to jak gra w fifę.

 dooomiiin Młody aktywista

Postów: 426
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.05.2008
Skąd: Grudziądz
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.04.2012 14:21    #2
To Ty chyba grasz w jakąś nudną grę ;p
A tak na poważnie, to zaobserwowałem coś innego - u mnie w grze co chwilę dostaję wiadomość, że w jakimś tam klubie planuje się zmiana prezesa. I za jakiś czas dostaję wiadomość, że nie udało się przejąć klubu etc. I tak w kółko, aż zaczyna mnie to już śmieszyć. A jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że w Villareal doszło do zmiany prezesa :D
by dooomiiin

 A. De Raph Wicepremier Rewolucji

Postów: 2660
Grupa: Administrator
Dołączył: 17.03.2002
Skąd: Rzekuń/Koszalin
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.04.2012 14:30    #3
Serotonin - nie wiem czy jesteś bardzo blisko z sytuacją w Newcastle, ale uwierz mi - tam od paru lat się ciągle mówi o tym, że Ashley sprzedaje klub. Już go sprzedawał (wg prasy) przynajmniej czterem-pięciu kupcom. Gra widać chciała wyjść temu naprzeciw :) Taki troche "nadgorliwy realizm", tak bym chyba to nazwał.
"O czwartej czterdzieści osiem
gdy odwiedzi mnie desperacja
powieszę się
wsłuchana w oddech Osoby, którą kocham"
Sarah Kane - 4.48 Psychosis