Zadania współpracowników - problem

 Hanson Partyzant

Postów: 1
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 27.02.2015
Skąd: Legnica
Poziom ostrzeżeń: 0
0
27.02.2015, 15:49    Pytanie
Witajcie.

Mam do Was pytanie. Dla wielu z Was może wydać się banalne, jednak mnie spędza sen z powiek od kilku dni, a że jestem początkującym graczem serii FM - wolałbym zasięgnąć rady doświadczonych menedżerów. Do rzeczy:

Wyjaśnijcie mi proszę różnicę między np menedżerem zespołu U-18, a koordynatorem pionu juniorskiego. Czym powinien zajmować się własnie koordynator pionu juniorskiego? Koordynacją treningu juniorów? A może prowadzeniem treningu juniorów? W takim razie czym powinien zajmować się Menedżer zespołu u-18 ?

Jak optymalnie rozdzielić i przypisać obowiązki swoim współpracownikom, tak, aby to miało ręce i nogi, czy istnieje jakiś złoty środek ?

No i ostatnie pytanie: jakie role najlepiej przydzielić Dyrektorowi ds. sportowych?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc.

Pozdrawiam,
Grzegorz

 seba1631 Partyzant

Postów: 37
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.04.2011
Poziom ostrzeżeń: 0
0
27.02.2015 20:04    #1
Powiem Ci tak, każdy stosuje tutaj różne zasady, tak szczerze to ja rzadko kiedy patrze na niższe drużyny. Zostawiam to wszystko współpracownikom a później biorę dobrych juniorów do pierwszego składu, ale po kolei:

1. Menadżer U-18 zajmuje się tym samym co ty w Pierwszej drużynie, ustala trening, wyjściowy skład i ewentualnie taktyke (jeśli nie zaznaczyłeś, że mają grać taktyka pierwszego zespołu)
2. Koordynator pionu juniorskiego - zajmuje się sprowadzaniem utalentowanych juniorów i przedłużaniem kontraktów juniorom z których coś będzie.
3. Złoty środek - każdy ma swój złoty środek, sam się baw opcjami a w końcu dojdziesz do swoich spostrzeżeń
4. Dyrektor ds. Sportowych - niech sprzedaje zawodników których ty dajesz do listy niechcianych


Powiem ci szczerze, że dyrektora to rzadko kiedy trzymam, szkoda kasy. Poniżej pokaże jak obecnie mam ustawione opcję w Manchesterze United w FM 14.