PROBLEM !

 micro94 Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.02.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.04.2014, 18:54    #1
Witam wszystkich fm-owiczów! Mam pewien ogromny problem. Nie tak dawno zakupiłem FM 14. Ogólnie to gram już w serię menadżerów od 6 lat, ale na tak trudną częsc w całej serii nie trafiłem. Nie wiem, może jestem słaby czy cos, ale po prostu nie potrafię grac chyba w tą częsc. Nie ważne jakim klubem gram, to i tak zawsze dostaje baty, albo remisuje, albo wygrywam na pełnym fuksie. Gra mojej drużyny przypomina oglądanie meczy drużyn najniższych klas (czyli A i B). Moi zawodnicy koszmarnie pudłują, nie potrafią stworzyc normalnej sytuacji podbramkowej, obrońcy są ogrywani jak bobasy. I tu jest moje pytanie: czy Wy też mieliscie takie trudne początki? Co zrobic? Czy chodzi tu o taktykę, trening, formacje, ustawienie zespołu? Nie jestem żółtodziobem w tej grze, ale grając w FM 14 czuje się jakbym pierwszy raz widział tą grę na oczy. Pozdrawiam

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.04.2014 09:55    #2
wow, jednak ta gra jest trudna? :) Pewnie i tak nikt nie odpiszę ale podbiję Ci temat, może coś ruszy ;)

 pSsi, Partyzant

Postów: 60
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 23.05.2008
Skąd: Lublin
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.04.2014 10:14    #3
Gra jest prosta tak samo jak i ostatnie produkcje. To pytanie chyba było retoryczne "czy chodzi tu o taktykę, trening, formacje, ustawienie zespołu" prawda ?
Dobrze było jak byś wstawił chociażby swój skład oraz ustawienie, a po za tym bardziej opisz problem.
Po za tym piszesz że nie dawno kupiłeś 14, a napisałeś "Nie ważne jakim klubem gram" co sugeruje że dużo już klubów zwiedziłeś, co także może być problemem, nie zmieniaj zespołu po 10 nie udanych meczach na nowy, tylko staraj się rozwiązać problem, oglądaj swoje spotkania i wyciągaj błędy, a potem je niweluj to naprawdę nic trudnego.

 sanki88 Partyzant

Postów: 125