Problem z Taktyką

 lukass Partyzant

Postów: 7
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 04.12.2015
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2015, 19:28    #1
Witam wszystkich!!!
Jest to mój pierwszy post ale forum jak i całą stronę śledzę dość regularnie. Już przechodzę do setna sprawy. W kolejne wersje FM gram już od paru lat ale takiego problemu jak z FM15 a teraz FM16 nigdy nie miałem i zawsze sobie radziłem ale tym razem jestem BEZRADNY. Lubię wyzwania i zazwyczaj podczas kariery wybieram kluby ze Sky Bet 1 lub 2 i tam opracowuje taktykę i gram, pracuję by rozwijać klub nie tylko w Anglii ale i globalnie. W FM14 opracowałem taktykę gdzie podczas meczu średnie posiadanie piłki kształtowało się na poziomie 60% w górę i liczbie strzałów 20 plus na mecz. Niestety obecne wersję FM nie pozwalają mi na takie statystyki. Prześledziłem różne fora i to angielskie, zastosowałem przeróżne ustawienia i taktyki ale problem pojawia się ciągle ten sam. Nie jestem w stanie osiągnąć wyższego posiadania piłki niż 54-6 % (gdzie jeszcze to by mnie satysfakcjnowało ) ale za to mam OGROMNY problem ze zwiększeniem strzałów na mecz i osiągnięcia choćby 15 strzałów na mecz. Dlatego postanowiłem napisać tu i mam nadzieję że choć ktoś tu poda jakie tego mogą być przyczyny. Ale dla skrócenia i pisania internetowych kozaków to zaznaczam że mam oryginalne wersje, a ponadto stosuję:
-utrzymanie piłki,
-krótkie podania,
-wolne tępo gry i wąskie pole gry (w poprzednich wersjach było wręcz na odwrót a i tak statystyki były wysokie)
- cofnięta obrona,
- pressing,

Tak jak napisałem wcześniej, zastosowałem dziesiątki taktyk i różnych ustawień to zespołu to poleceń dla piłkarzy czy drużyny ale nic nie mogę zmienić. Dlatego Proszę Pomóżcie gdyż mam już dość tego i bez Waszej pomocy sobie z tym nie poradzę.

 ag-25 Partyzant

Postów: 415
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 09.09.2007
Skąd: Łódź
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2015 22:00    #2