Popierdo.... taktyka i silnik meczowy.

 kamilm Partyzant

Postów: 513
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.07.2008
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.03.2013, 17:55    #1
Panowie nie wiem jak wy, ale ja nie mam sily ten fm 2013 to jest jakaś pomyłka. Nie da się tu zrobić dobrej taktyki, żeby osiągać sukcesy drużynami słabszymi. Wkurwia mnie już to, ile zajmuje waszym zawodnikom przystosowanie się do nowej taktyki, u mnie osobiście zawodnicy grają lepiej na taktyce. tzw domyślnej, niż na mojej. A nie jestem początkującym graczem, gram od Fm 2006, I żaden mnie tak nie zaskoczył, nie mogę po prostu. Radze sobie w klubach tzw liderach w swoich krajach tzn. w Legi, w Najlepszych Europejskich, a kurwa mam problem ze słabszymi i nawet ze średnimi, NIGDY nie miałem takiego problemu i nie wiem w czym to leży Leeds United, sobie nie poradziłem, w zagłębiu Lubin, które spuściłem z ligi rozumie ktos ?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 07.03.2013, 18:04

 belzebub666 Partyzant

Postów: 294
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 09.04.2012
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.03.2013 18:33    #2