Strona

Kariera Vitesse Arnhem - Mocne wypożyczenia!

 Duster96 Partyzant

Postów: 121
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.02.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.10.2014, 21:29    #1
Siemka! Zacząłem dzisiaj nagrywać karierę Vitesse Arnhem! Z racji tego, że klub współpracuje z Chelsea, można na początku kariery dokonać ciekawych wypożyczeń! Jeżeli ktoś jest zainteresowany serią to zapraszam do oglądania, bo wiem, że chętnie oglądaliście mojego przeglądy z BETY Football Manager 2015, które cieszą się nadal niemałą popularnością!

KLIKNIJ I POMÓŻ W SERII, BO JESTEM SŁABYM AMATOREM

 Snorlaks Partyzant

Postów: 60
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.01.2014
Skąd: Ryki
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.10.2014 06:40    #2
Dlaczego fm16 ma być ostatnim który nagrasz ???

 Duster96 Partyzant

Postów: 121
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.02.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.10.2014 21:36    #3
Zapraszam bardzo serdecznie na mój drugi materiał z kariery Vitesse Arnhem!

Jestem słabym graczem próbującym pokazać jak można bawić się grą i przy okazji pokazuję próbkę swojego komentarza(Ach.... te cudowne nazwiska w lidze holenderskiej!)

Jeżeli macie jakieś rady to pisać śmiało, bo w FM'e dopiero raczkuję!

KLIKNIJ I KOMENTUJ MOJE PARODIE :)


Ostatnim z powodu tego, że za rok jeżeli nie będzie zainteresowania moim kanałem na YT, to po prostu pewnie zawieszę działalność. Działam już trzeci rok i powoli brakuje mi czasu, wiadomo im się jest starszym tym więcej czasu poświęca się na inne rzeczy. Jeżeli uda mi się zbudować wokół kanału community kilkuset osób które będą oglądać moje materiały, to myślę, że szybko nie przestanę :)

 Duster96 Partyzant

Postów: 121
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.02.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.10.2014 21:22    #4