Problem z kamerą "Zbliżenie"

 bonus1 Partyzant

Postów: 6
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 09.01.2014
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
09.01.2014, 19:18    Pytanie
Witam i pozdrawiam wszystkich jako że to mój pierwszy post tu.
W managery gram od jakiś 14 lat [wcześniej jeszcze cm] i żadnego nie opuściłem ale przejdę do rzeczy
Mecze zawsze gram na kluczowych i kamerze zbliżenie i mam następujący błąd który dość często się zdarza 2/3 razy w meczu.
Tak więc mam 2 pytania odnośnie rozgrywania meczy w trybie 3d
Otóż kamera w FM 2014 przy którejś sytuacji kluczowej mi się oddala [nieznacznie] ale jednak 2 - 4 razy w meczu potrafi się tak oddalić a ja lubię jak największe postacie grajków i mnie to denerwuje. Miałem to na łacie 14.1.3 mam też na najnowszej, mało tego moi koledzy na rożnych skórkach i komputerach też mają ten bug kamery.
Tak więc pytam czy jest jakiś fix albo sposób do tego żeby ta kamera zawsze miała piłkarzy jak na początku meczu [gdy przybliżam scrollem myszki na max] bo teraz jedynym sensownym rozwiązaniem jest przewinąć na chwile do tyłu mecz i wtedy znowu działa mi scroll w myszce że mogę zoomować.
Jak nie przewinę meczu podczas tego bugu to jest oddalenie i scroll w myszce nie działa.
Proszę o pomoc bo mnie to strasznie denerwuję a ja akurat zwracam uwagę na takie szczegóły.

I jeszcze jedno pytanko w fm 2011 były kiedyś włosy do ściągnięcia [lepsze kolory w 3d]. W 2014 rude i blond wyglądają mało wyraźnie czy może ktoś spotkał się z jakimś lepszym bardziej wyrazistym kolorem włosów w 3d ?

 falisz89 Partyzant

Postów: 12
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.01.2014
Skąd: Kędzierzyn- Koźle
Poziom ostrzeżeń: 0
0
11.01.2014 13:32    #1