Czy jest to normalne że tworząc nową grę u niektórych piłkarzy atrybuty są mniejsze niż np. przy wcześniejszej grze (savie).? (oczywiście na tej samej wersji itd.) Nie chodzi mi tu o piłkarzy którzy maja atryubuty losowe tylko u pozostałych.
np. tworząc nową grę itd. dany zawodnik ma np. 3 ważne atrybuty na 17,17,16 (przykładowo). Tworząc nową grę np. przy postanowieniu przejęcia innej drużyny od początku, po wczytaniu bazy danych, gry, itd. dany piłkarz ma mniejsze atrybuty niż przykładowo w poprzedniej grze, zamiast tych 17,17,16... ma np.16,16,14...? Mam tak z kilkoma zawodnikami których porównywałem jak się wczytali w nowej rozgrywce.
Czy jest to normalne że piłkarzom przy tworzeniu nowej gry atrybuty dobierają się w jakiś sposób losowo, nie mam na myśli wszystkich atrybutów ale tam kilka poszczególnych.(np. raz dany atrybut o jeden więcej innym razem o jeden mniej) Bo trochę to irytuję jak tworzę nową grę i dany zawodnik który wyglądał imponująco we wcześniejszej grze teraz jego najważniejsze atrybuty są np. o 1 lub 2 mniejsze...
I najważniejsze...( bo myślę że pewnie tak jest)... Czy w takim układzie gdy dane atrybuty załadowały się o 1,2 mniejsze niż zwykle to czy przez to zawodnik szybciej na treningu odrobi te atrybuty i szybciej mu podskoczą i powrócą do normalności, do wyższej wartości. Do takiej którą przeważnie miał na początku w poprzednich grach.
Może jest tak że jak się załaduję mniejsza trochę wartość danego atrybutu to dany piłkarz ją szybko odzyska (podskoczy mu) poprzez trening a jak mu się załadowała wyższa niż zwykle to może szybciej spaść. itd.
Proszę o opinie w tej sprawie.
pozdrawiam.
np. tworząc nową grę itd. dany zawodnik ma np. 3 ważne atrybuty na 17,17,16 (przykładowo). Tworząc nową grę np. przy postanowieniu przejęcia innej drużyny od początku, po wczytaniu bazy danych, gry, itd. dany piłkarz ma mniejsze atrybuty niż przykładowo w poprzedniej grze, zamiast tych 17,17,16... ma np.16,16,14...? Mam tak z kilkoma zawodnikami których porównywałem jak się wczytali w nowej rozgrywce.
Czy jest to normalne że piłkarzom przy tworzeniu nowej gry atrybuty dobierają się w jakiś sposób losowo, nie mam na myśli wszystkich atrybutów ale tam kilka poszczególnych.(np. raz dany atrybut o jeden więcej innym razem o jeden mniej) Bo trochę to irytuję jak tworzę nową grę i dany zawodnik który wyglądał imponująco we wcześniejszej grze teraz jego najważniejsze atrybuty są np. o 1 lub 2 mniejsze...
I najważniejsze...( bo myślę że pewnie tak jest)... Czy w takim układzie gdy dane atrybuty załadowały się o 1,2 mniejsze niż zwykle to czy przez to zawodnik szybciej na treningu odrobi te atrybuty i szybciej mu podskoczą i powrócą do normalności, do wyższej wartości. Do takiej którą przeważnie miał na początku w poprzednich grach.
Może jest tak że jak się załaduję mniejsza trochę wartość danego atrybutu to dany piłkarz ją szybko odzyska (podskoczy mu) poprzez trening a jak mu się załadowała wyższa niż zwykle to może szybciej spaść. itd.
Proszę o opinie w tej sprawie.
pozdrawiam.

) . Moim zdaniem świetnie że zawodnik za każdym razem nie wygląda tak samo. Jest jakiś tam element zaskoczenia, nie robimy ciągle tych samych schematycznych transferów, gra nie jest monotonna.
Facebook
Twitter
YouTube
Twitch.tv
RSS
Najnowsze posty