Jakim klubem powinienem rozpocząć rozgrywkę?

Wueseu Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
10.07.2014 14:08    #7231
[quote]

Millwall F.C.

Nie wiem, czy ów klub spełnia wszystkie wymagania, ale o kibicach "Lwów" można by tomy napisać, więc na pewno nie będziesz musiał narzekać na frekwencję oraz atmosferę.;)

[/quote]

Przyjrzałem sie obu zespołom i zdecydowałem sie na Millwall :) oczywiście cała szkoleniówka na wejściu do wymiany ake juz po 1meczu (towarzyski z LYonem, 1:1 a Lyon wyrównał dopiero w 90 minucie!) jestem dość zadowolony zwłaszcza że mamy walczyć o utrzymanie sie na zapleczu ekstraklasy.

Do kolegi wyżej, ja stawialbym na Leverkusen :)

flexior Partyzant

0
12.07.2014 14:32    #7232
FM 2014

Witam
Po raz kolejny wracam do FM'a.
Można powiedzieć, ze jestem totalnym początkującym, bo jakby nie patrzeć, mimo kilku prób, nie pamiętam bym ukończył nawet 1 sezon, powodem był przeważnie brak czasu. Teraz są wakacje, wiec myślałem, by znów wrócić do gry.

Zastanawiam się nad 3 opcjami i proszę o porady dla takiego "niedzielnego piłkarza".

Opcja 1:
- Real Madryt - kocham ten klub od początku mojego zainteresowania piłką (około 14 lat), jest to po prostu mój ulubiony zespół i to o nim wiem najwięcej.

Opcja 2:
- Klub z IV ligi polskiej - czyli zespół z mojej miejscowości. W sumie nie ma tam prawdziwych nazwisk itp., ale sama możliwość poprowadzenia takiego klubu byłaby czymś ciekawym.

Opcja 3:
- Niegdyś wielki klub klub, który z różnych przyczyn znalazł się poza pierwszą ligą - w sumie mam tu na myśli głównie polskie zespoły takie jak np Polonia Warszawa, Wisła Płock, Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski, ŁKS Łódź (to te pierwsze, które przychodzą mi na myśl). Fajną rzeczą byłby powrót takich klubów do najwyższej klasy rozgrywkowej.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 12.07.2014 o godz. 14:33

Wueseu Partyzant

0
12.07.2014 17:14    #7233