Zawodnicy - szukam / kupię / wypożyczę, Sztab szkoleniowy - szukam

jurcio6 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.02.2013 12:01    #10531
Oczywiście była to jedna z pierwszych opcji, którą wykorzystałem... gram w tę grę od ponad 10 lat :P Bardziej liczyłem na jakieś konkretne propozycje.

W każdym razie znalazłem już jakiegoś Serba z wolnego kontraktu - choć pensję ma rzędu 60k zł, to jest sporo lepszy od Małkowskiego, a po wielkim sukcesie w pierwszym sezonie (zwycięstwo w PP i Ekstraklasie ;O) zarząd pozwala na sporo :) Dodatkowo przejęcie klubu i nowe umowy sponsorskie ułatwiły sprawy finansowe.

Teraz jeszcze chcę zakupić Kamila Włodykę i być może Aleksandra Jagiełło (choć zastanawiam się nad Stępińskim, póki nie kosztuje kroci) - trzeba się wzmacniać na LM :)

Przy okazji polecam fajnych graczy, dzięki którym osiągnąłem tak wielki sukces w pierwszym sezonie, a których można na początku gry wyhaczyć za darmo albo za grosze i godzą się na pensje do 30k zł:
- Ferne Snoyl (DP, PŚ) - free na starcie, jęczy trochę o problemy z przystosowaniem do życia w PL, ale po 3 urlopach ogarnął się;
- Raul Costin (PŚ) - 1,5kk zł (na raty ;p), motor napędowy mojej pomocy;
- Rafał Janicki (OŚ) - wyciągnąłem za free z Lechii w pierwszym zimowym oknie transferowym;
- Piotr Polczak (OŚ) - też za free, ale w pierwszym zimowym oknie ma wysokie wymagania finansowe - poczekałem do końca sezonu i zgodził się na stosunkowo niski kontrakt;
- Boubacar Sylla - (OL/P, OWL) - free w pierwszym zimowym oknie;
- Diego Suarez (PS, OPS, OPL/P) - free w pierwszym zimowym oknie, obecnie najlepszy OPP/L, gra lepiej niż Szekeley i Janota. Takie bomby sadzi z daleka, że Vukovic tylko patrzy i nie wie co się dzieje :)

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 19.02.2013 o godz. 12:15

Piotrek1906TS Partyzant

0
19.02.2013 16:36    #10532
Dzięki wielkie :)

kajn Partyzant

0
20.02.2013 11:59    #10533
Nie pytam a rekomenduje: Carlos Fierro.