Witam ,chciałbym się dowiedziec czy te ciągłe kontuzje zostały uznane wkońcu za bug i zostaną naprawione w patchu 9.0.2? gdyż posiadam gre od wczoraj z wgranym patchem 9.0.1 z tej strony i po 2 pierwszych sparingach mam juz 4 graczy z kontuzjami na ponad 2 miechy. Gdy dodam do tego zawodników kontuzjowanych od początku (gram Intrerem) to troche zaczyna mnie to denerwowac. Jeżeli jednak kontuzjogennośc została uznana za ``realistyczna`` to prosiłbym o odpowiedź czy istnieje już jakiś edytor kompatobilny z fm 09 gdyż wolę swoją wersję ``realizmu`` niż tę w której po okresie przygotowawczym nie będę miał składu do gry.
Moje następne pytanie odnosi się do samej płynności gry jak i tworzenia nowej gry.
Posiadam 1 gb ramu procesor intel duo 1,7 ghz i stworzenie gry na duzej bazie danych z 7 ligami grywalnymi z 6 państw trwało ponad 18 minut. (w fmie 08 trwało około 4 minut). Co jest tego przyczyną?? ilośc ramu?? Kolejny problem z szybkością to fakt wczytywania obrazu z boiska podczas każdego meczu-trwa to nawet koło minuty (bardzo irytujące) a jeżeli mecz już został rozpoczęty to go poprostu przerywa powiedzmy w 20 minucie i dopiero zaczyna wczytywac obraz z boiska...:/ Czy wszyscy tak mają?? prosił bym o pomoc kogoś kto spotkał się z podobnymi pproblemami i ma pojęcie w danym temacie. Dziekuję i pozdrawiam
Moje następne pytanie odnosi się do samej płynności gry jak i tworzenia nowej gry.
Posiadam 1 gb ramu procesor intel duo 1,7 ghz i stworzenie gry na duzej bazie danych z 7 ligami grywalnymi z 6 państw trwało ponad 18 minut. (w fmie 08 trwało około 4 minut). Co jest tego przyczyną?? ilośc ramu?? Kolejny problem z szybkością to fakt wczytywania obrazu z boiska podczas każdego meczu-trwa to nawet koło minuty (bardzo irytujące) a jeżeli mecz już został rozpoczęty to go poprostu przerywa powiedzmy w 20 minucie i dopiero zaczyna wczytywac obraz z boiska...:/ Czy wszyscy tak mają?? prosił bym o pomoc kogoś kto spotkał się z podobnymi pproblemami i ma pojęcie w danym temacie. Dziekuję i pozdrawiam
Najnowsze posty