Zacząc od totalnego zera

 Gallacher Partyzant

Postów: 464
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.02.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.01.2014, 15:17    #1
Postanowiłem zacząć swoją przygodę odnośnie swojego profilu po raz drugi na swoim zapisie gdzie mam już rok 2145 i stworzyłem swój profil z doświadczeniem"niedzielnego piłkarza" by urozmaicić grę ale za nic nie mogę dostać pracy nawet w klubach 7 ligi angielskiej gdzie ich finanse są na bankructwie ? miałem do wyboru : amator , zawodowiec i jeszcze jakiś inny ale nie chce być już od razu na szczycie więc postanowiłem skasować dawny profil gdzie z reputacją światową ale doświadczeniem amatora już nigdzie nie mogłem dostać pracy a miałem gdzieś około 130 lat xD co sądzicie o tym "niedzielnym piłkarzu" ? jest szansa jakaś by z tego poziomu się wybić i w przyszłości prowadzić jakąś światową potęgę ? gram od x lat w tą grę ale odnośnie tych poziomów to nie bardzo wiem jaki jest ich mechanizm.Jak możecie doradźcie bo nie chce zaczynać od krajowej reputacji a tym bardziej światowej.
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

 stefan1984 Młody aktywista

Postów: 1353
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.09.2010
Skąd: Posiłów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.01.2014 15:20    #2
Nie lepiej stworzyć menadżera od razu w jakimś odpowiadającym Ci klubie, gdzie jest wakat na stanowisku?

 Gallacher Partyzant

Postów: 464
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.02.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.01.2014 15:23    #3
Ale po co ? zarzuciłem sobie że chce zacząć jako bezrobotny i utrudnić sobie karierę i pytam czy jest jakaś szansa by na nowo utworzonym profilu o reputacji nieznanej i niedzielnego piłkarza coś wyszło ? bo póki co to składałem do wielu klubów ale coś nie idzie ?
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

 stefan1984 Młody aktywista

Postów: 1353
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.09.2010
Skąd: Posiłów