Wykształcenie a licencje trenerskie ?

 Gallacher Partyzant

Postów: 464
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.02.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
03.12.2012, 21:26    #1
Witajcie.Od dłuższego czasu nachodzi mnie refleksja - mianowicie jak to jest z licencjami trenerskimi w naszym kraju co do wykształcenia ludzi sportu.Chciałbym uzyskać niezbędna mi informację lub porady odnośnie tego nurtującego mnie od pewnego czasu problemu czy można zostać trenerem po wykształceniu średnim na szczeblu B lub C klasowym ( na razie interesuję mnie tylko to ) gdyż jestem piłkarzem amatorskim - grywam od 15 lat w piłkę i grałem w 8 klubach piłkarskich aż do dziś grywam w klubie , a od 16 roku życia grywam w FM po dziś ( 24 lata ) do końca mych dni.Dużo się mówi że trzeba mieć ukończone studia i matura i czy ktoś mi może powiedzieć jak to w końcu jest ? czytałem na internecie że , do prowadzenia UEFA B potrzeba minimum średnie a inni ludzie po AWF'ie mówią mi że trzeba przynajmniej zacząć studia i jakieś kursy i tu mnie to wszystko myli bo do matury nie przystąpiłem gdyż na dzień dzisiejszy nie jest mi potrzebna ( skończona zawodówka , technikum i kursy ) pomyślałem że za jakiś rok podejdę do matury i chce próbować dostać się na AWF Katowicki , powtarzam postarać się bo nie wiadomo czy matura mi dobrze wyjdzie ? wiem , że dużo ludzi tutaj interesuję się piłką i może mi doradzić odnośnie tego problemu :) czekam na pomoc z góry dziękuję i proszę o wyrozumiałość
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

 chris000 Partyzant

Postów: 287
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.05.2012
Poziom ostrzeżeń: 0
0
03.12.2012 21:32    #2
http://www.pzpn.(...)kie-PZPN


masz zasady jak zjedziesz nizej.
Mnie martwi to, że nigdy nie byłem zawodowym piłkarzem, a chciałbym taki kurs zrobić ...
Szkoda, ale przeciez nie wszyscy trenerzy byli kiedys piłkarzami np Andre Villas BOAS, więc moze da sie to jakos pominąć ?
Wiecie?