Strona

Wybór laptopa do football managera

 Zakol Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 28.02.2012
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.09.2014, 19:58    #1
Witam, w tym miesiącu mam dostać nowy komputer. Zdecydowałem się na laptopa i będę go używał przede wszystkim do internetu i FM. Obecnie korzystam z bardzo, bardzo słabego sprzętu więc każdy komputer będzie dla mnie ogromnym przyspieszeniem ale jak szaleć to szaleć, chciałbym wybrać coś na czym kilka wersji w przód pójdzie mi bez problemu. Niestety przeszkodą jest cena max 2300 no i wybór wyłącznie w sklepie euro.com.pl bądź saturn.pl.

Niestety nie znam się na komputerach wystarczająco dobrze więc proszę was o pomoc w wyborze. Myślę że dobrą opcją będzie dysk sshd na system jeśli uda się zmieścić w cenie. Zastanawiałem się długo czy 15.6, czy 17.3 cala ale chyba wydajniejsze będą te mniejsze. Na pewno musi mieć już zainstalowany system. Z początku szukałem czegoś z "7" ale to już rzadkość a do Windows 8 też się przyzwyczaję. Jak na razie znalazłem kilka modeli:

http://www.euro.(...)tml#opis
http://www.euro.(...)tml#opis
http://www.euro.(...)-1.bhtml

Który z nich będzie według was najlepszym wyborem?

 cellpump Wróg ludu

Postów: 154
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 10.12.2012
Poziom ostrzeżeń: 3
0
28.09.2014 20:23    #2
Lenovo...hmmm... nie chciałbym Cie zrażać, ale ja już nienawidzę tej firmy i nigdy więcej nic od nich nie kupie. Mam u300s.
Firma, śmieszna, wymyślają bajki byleby nie uznać reklamacji, mnie wymyślili, że laptopa zalałem! Koszt naprawy (touchpad nie działa) wycenili poza gwarancją na 2700zł, a laptopa kupiłem za 2800zł. Ale to tylko taka wzmianka dotycząca firmy i ich polityki do klienta.
JDell fajny, ogólnie Intel core i5/i7 4 rdzeniowy + dedykowana karta graficzna + SSD + 6-8 GB Ramu i będziesz zadowolony.
Matrycy dobrej za takie pieniądze nie dostaniesz. Przed zakupem obejrzyj na Youtubie pare filmików, do większości modeli są robione unboxy i recenzje,polecam.