wierni czy pazerni ?

nicolas5 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.06.2007, 11:28    Pytanie
Chciałbym się dowiedzieć od was czemu niektórzy piłkarze nawet gdy proponuje się im nieziemską kasę i tak nie przejdą do waszych drużyn ?? Miałem wiele takich przypadków bo w fm gram od 4 lat, ale chciałbym się dowiedzieć jakie jest wasze zdanie na ten temat.

szynaBKS Żołnierz frontu ideologicznego

0
24.06.2007 11:46    #1
jest kilka takich przypadków np nie przejdzie do kraju o słabej gospodarce do dużo słabszego klubu do dużo słabszej ligi albo jest też inna opcja że zawodnik dopiero co przeszedł do danego klubu

Ichabod Crane Partyzant

0
24.06.2007 11:49    #2
Może Twój klub ma mniejsza reputację, może klub w którym gra dany piłkarz jest jego ulubionym, może bardzo zależy mu na pracy z okreslonym menedżerem. Czasem sa to pobudki natury prestiżowej ;) a czasem zwykłe ludzkie przywiązanie. Dodaje to kolorytu grze imo :)

Pawisco Weteran Wojny Ojczyźnianej

0
24.06.2007 12:21    #3
Moze jest mlody i nie chce jeszcze opuszczac macierzystego klubu bo uwaza ze jest za mlody na transfer.. ja tak mialem np. z Bojanem albo Benavente.. x]

Użytkownik uznał post za pomocny

pit9991 Młody aktywista

0
24.06.2007 15:12    #4
To jest niestety błąd w grze,Ja prowadziłem Górnik Polkowice awansowałem do 1 ligi,wygrałem PP a później Ligę Polską,w pucharze UEFA byłem 1/8 finału.Moja reputacja klubu była prawie porównywalna z Wisłą Kraków(FM Genie Scout).Chciałem pozyskać mlodego bramkarza Piotra Czaplińskiego.Dalem mu bajeczną pensje kilkanaście razy lepszą niż jego pensja juniorska i co się okazalo...że odrzucil moją oferte i odpowiedział że w swoim klubie może się jeszcze wiele nauczyć choć mój klub miał lepszą bazę treningową i posiadał akademię mlodzieżową.Podpislem z nim kontrakt gdy miał 25 lat i był wart 5mln:P

Użytkownik uznał post za pomocny

portowiec1992 Weteran Wojny Ojczyźnianej

0
24.06.2007 18:43    #5