Pytania początkującego

flexior Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
17.08.2012, 17:36    Pytanie
Witam
jestem amatorem w tej grze i mam kilka pytań odnośnie rozgrywki.

Kiedy ustawia się ścisłe krycie, a kiedy wysoki pressing? Bo zagranie słabszą nogą to chyba na każdego napastnika, skrzydłowych i ofensywnych pomocników.

Gdzie ustawia się indywidualne krycie?

Lepiej jest na początku kariery od razu ustawić nową taktyke, czy skorzystać z tej podstawowej?

Czy umowy sponsorskie my podpisujemy czy zarząd? Jak my to jak można znaleźć sponsorów?

Czy możemy ustalic ceny biletów?

Warto zaufać sztabowki szkoleniowemu i słuchać ich wskazówek dotyczących zawodników??

Gram w 3 lidze polskiej klubem Lechia Zielona Góra. Tak jak było opisane w jednym z poradników rozgrywam mecze sparingowe z pierwszoligowcami, za które mecze otrzymuję po 1-5 tys. zł. Jednak zawsze przegrywam po 5/7-0 i tym psuję morale zawodników.
Warto tak psuć to morale?

I na koniec powiem Wam co mnie dziwi. Dziwią mnie wypłaty w 3 ligowcach w Polsce, gdzie podstawowy zawodnik zarabia miesięcznie ok 600 zł, co dla mnie jest śmiesznym błędem w grze, bądź w dodatku.

Lypton Partyzant

0
17.08.2012 17:49    #1
[quote="flexior"]
Warto tak psuć to morale?
[/quote]
Absolutnie nie warto. Wysokie morale to jakiś 50% sukcesu.

Sponsorów szuka zarząd, z reguły zmieniają się na lepszych wraz ze wzrostem reputacji klubu. Na ceny biletów też nie mamy wpływu. Krycie 1 na 1 ustawiasz w poleceniach indywidualnych zawodnika. Taktykę powinieneś ustawić tak, aby uwydatnić zalety zespołu i przykryć jego wady, albo zrobić odwrotnie z zespołem przeciwnika (przykryć jego zalety i uwydatnić wady). Ścisłe krycie, jak na mój rozum, to ustawia się na dobrych technicznie, ale wolnych zawodników, a pressing odwrotnie. Sztabu warto się słuchać, ale pod warunkiem, że to sztab klasy światowej, z atrybutami powyżej 15.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 17.08.2012 o godz. 17:55

Użytkownik uznał post za pomocny