Problem z dodatkami (Mac OS X)

 panlis Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 30.04.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.04.2013, 22:52    Pytanie
Czołem, managerska elito!

Czytuję sobie stronę, uczę się taktyk, stosowania poleceń, a w samego FMa gram od dwóch lat (z przerwą). Od pół roku męczę FM13 i miesiąc temu stwierdziłem, że najwyższy czas na pobranie herbów, twarzy i innych realnych elementów wzbogacających rozgrywkę. Niestety na chęciach, pobraniu dodatków, wrzuceniu ich w odpowiednie miejsce, a także próbie załadowania ich do gry się skończyło.
Postanowiłem jednak zapytać Was, czyli bardziej doświadczonych :)

Zgodnie z zaleceniami dla systemu Mac OS X poszedłem do folderu
/Users/<username>/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2013/graphics/logos
czyli w moim przypadku
/Users/Wojtek/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2013/graphics/logos



Tam wypakowałem folder z herbami, czyli wygląda to w sposób następujący:


Po przejściu do gry ustawiłem wszystko zgodnie z zaleceniami:


Niestety sposób ten nie działa. Tak samo mam ze zdjęciami, które nie wyświetlają się w grze.
Myślę że problemem może być nazwa folderu "T-Mobile Ekstraklasa", bowiem w samej rozgrywce mam samą nazwę "Ekstraklasa".

Czy ktoś się z czymś podobnym spotkał? Może mam bardzo głupi problem, ale naprawdę troszkę już się naczytałem, kombinuję i nic mi nie wychodzi :(

 Gigliati Partyzant

Postów: 111
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.12.2012
Skąd: Rzeszów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.05.2013 00:33    #1
Wiesz, że piratom tutaj nie pomagamy?

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 01.05.2013 o godz. 00:33

 panlis Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 30.04.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.05.2013 01:24    #2
Myślę że jest to kwestia oczywista. Paragonu poszukać czy może dowiem się czegoś konkretnego?

 Gigliati Partyzant

Postów: 111
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.12.2012
Skąd: Rzeszów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.05.2013 02:12    #3