O co w tym wszywstkim chodzi FM2013.

 PawelJAAS Partyzant

Postów: 7
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.08.2013
Skąd: Inowrocław
Poziom ostrzeżeń: 0
0
17.08.2013, 12:56    #1
Siema jestem nowy i zarejestriwalem się bo nie czaje fm 2013. W serie managera gram od 2005 roku i zawsze udawao mi sie rozgryźc fm tak ze zadowolony bylem z rozgrywki. statnio grajac w fm 2012 potrafiem 6 7 sezonow z rzedu wygrywac Lechem istrzostwo tym superpuchar i puchar Polski w jednym sezonie i dojsc do cwiercfinalu polfinau LM itp. Schody zaczely sie gdy zainstalowalem fm2013... gram Lechem w pierwszym sezonie awans do grup LE. I odpadniecie z 4 msc. Ale w dobrym stylu. 2 msc w idze 2 pkt do Zaglebia. 2 sezon to juz porazka w Pucharach. odpadniecie w Eliminacjach i 2msc w lidze za Zaglebiem :P. 3 sezon t juz blamanz w eliminacjac. Odpadniecie w 3 rundzie z Litexem i dno grne w lidze. Zawodnikow jak na Polską ige mam takich ze powinni w cuglach wygrywac. A przegrywam obecnie wiekszosc spotkan. Probowalem juz wszystkiego chyba wiec teraz zeby latwiej byo mi dojsc o co chodzi w ty wszystkim cchcialbym odpowiedzi na te pytania. :) Oczekuje profesjonalnych odpowiedzi.

1. Taktyki. Ustawiac 2 3 taktyki. Np: ofensywną, neutralną i defensywną. i dobierac je do kazdego rodzaju przeciwnika. Np na wyjezdzie z ciezkim rywalem ustawic defensywną z kontrami? U siebie z slabiakami ofensywną itd. Czy zrobic jedna taktyke i grac tylko nia? tak robilem w poprzenich wersjach i sie prawdzalo. Ale w fm 2013 szysto jest inaczej... Wiec pytam

2. W taktyce ustawiac wszystko? tzn ustawiac jaki podania gdzie itd. Czy zostawiac domyslnie

3. Zawodnicy i ich instrukcje. Ustawiac wszystkie opcje dla zawodnika jednego czy tylko niektore? A moze zostawic instrukcje da zawonikow w spokoju i w ogoe tego nie ruszac?

5. Co z rozmowami przed meczem. Jaką opcje bym nie ustawil to prakycznie cała drużyna. NIC SZCZEGÓLNEGO