Kłopotliwa Liga Mistrzów

 olszak93 Partyzant

Postów: 12
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 21.02.2014
Skąd: Rybnik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.10.2017, 21:44    #1
Dobry wieczór wszystkim,

Gram w Football Managera od 2006 roku - kiedy wujek kupił mi na urodziny wersję pudełkową z poradnikiem.
Football Manager 2017 jest dla mnie największym wyzwaniem od lat, ale nie ukrywam, że zaczął mnie frustrować. Mam już kilkanaście rozegranych sezonów i tylko 2 wygrane w Lidze Mistrzów. Ostatnie kilka sezonów to jednak jakiś kiepski żart. Wygrywam trofea krajowe, ale w LM - 6 finałów Z RZĘDU przegrałem. Wiem, że prowadzenie Porto, Monaco, Juve, Realu, czy United nie jest wyzwaniem, ale zastanawiam się nad tym - jaki błąd popełniam? Liczę na Wasze podpowiedzi ;)

Pozdawiam serdecznie

 Gallacher Partyzant

Postów: 464
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.02.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.10.2017 01:42    #2
Podaj zrzut ekranu twoich przegranych finałów bo coś nie chce mi się wierzyć ze miałeś 6 przegranych finałów.Dwa to zrozumiem,ale 6 to chyba jakieś jaja teraz rzucasz tutaj :)
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

 Stilion Partyzant

Postów: 29
Grupa: Użytkownik
Dołączyła: 05.10.2017
Skąd: Dzierżoniów
Poziom ostrzeżeń: 0
1
20.10.2017 18:29    #3
Ja tutaj nie widze nic co mogloby zaniepokoic. Z roku na rok Manager robi sie coraz bardziej realistyczny i zarazem trudniejszy. Nie tylko twoj klub sie wzmacnia, ale przeciwnicy komputerowi tez. Jaki sens grac w gre ktora pozwala nam wszytsko wygrywac? Teraz trzeba sie troszku wysilic, zmieniac taktyki, odpowiednio rozmawiac z teamem aby byl zmotywowany. Dlaczego masz pretensje ze nie wygrywasz finalow? Nie czaje tego wogole. Np dlaczego Legia Warszawa nie wygrywa meczow w LM? Bo czegos jej brakuje. U cb jest to samo. Wzmocnij sklad, zmien taktyke, daj wieksze premie zawodnikom :)

 olszak93 Partyzant

Postów: 12
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 21.02.2014
Skąd: Rybnik