Instalacja bez plytki

 studnia777 Partyzant

Postów: 2
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.09.2008
Skąd: Olsza
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.08.2014, 23:55    Pytanie
Witam !

Mam pytanie, gram w serie FM od wielu lat, jakis czas temu jednak kupilem ultrabooka i nie ma on stacji do czytania plyt. Jest możliwość zainstalowania FM bez plyty? Można kupić orginalna wersję do pobrania? Pytanie drugie, czy jeśli posiadam FM 14 na płycie CD to mogę jakoś go zainstalować na kompie? Jest jakiś sposób?

Pozdrawiam

 Zielson1 Partyzant

Postów: 2
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 18.08.2014
Skąd: Gdynia/Sosnowiec
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.08.2014 02:50    #1
Grę możesz kupić na platformie Steam, jednak jest obrzydliwie droga (50 euro!!!). Są różne sklepy z kluczami do gier, gdzie możesz kupić eFeMa taniej. Teraz wpisałem na szybko w Google "Football Manager Klucz" i wyskoczyło mi kilka stron oraz oferty z allegro z kluczami do pobrania gry ze Steama za około 5-6 dych.

EDIT.
Możesz zainstalować grę na innym komputerze pod swoje konto Steam, a następnie - jeśli się nie mylę - bez problemu pobrać ją ze Steama na swój komputer.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 20.08.2014 o godz. 02:52

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution