Herby, loga FM16

 kubaosa Partyzant

Postów: 2
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.10.2016
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.10.2016, 15:08    Pytanie
Cześć,
Szukam herbów do FM16. Próbowałem już szukać w dziale FilePlanet, ale link typu http://www.cmrev(...)ack.html nie działa, nie mogę pobrać tych dodatków, strona https://sortitoutsi.net/ także daje możliwość pobierania jedynie 50kb/s. Moje pytanie brzmi skąd mogę jeszcze pobrać herby, loga klubów oraz czy grając w roku 2019 mogę po wrzuceniu dodatków mieć je aktualne w grze czy muszę rozpocząć nową gre?
Jestem zielony, także proszę o wyrozumiałość,
Pozdrawiam

 LukaszPRW Partyzant

Postów: 172
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.09.2016
Skąd: Lublin
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.10.2016 15:58    #1
U mnie wszystko działa przy logach TCM'16 jak wchodzę przez mirror1 (po prawej stronie). Ale dla ułatwienia wrzucam link bezpośredni http://www.logo-(...)16.html. Ściągasz megapack, oraz dwa update 16.1 i 16.2. Później wrzucasz do folderu z grafiką ("graphics";), w moich dokumentach "Moje dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2016” - jeżeli nie masz tego folderu to musisz go stworzyć.
Loga będą działać również na aktualnej grze - nie musisz zaczynać od nowa. Należy tylko "Po włączeniu gry należy wyłączyć „buforowanie skórki”, zaznaczyć „odśwież skórkę po zatwierdzeniu zmian”, a następnie kliknąć „zatwierdź”."

 kubaosa Partyzant

Postów: 2
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.10.2016
Poziom ostrzeżeń: 0
0
02.10.2016 15:04    #2
Twój link również mi nie działa. Jak wchodzę w TCM'16 dochodzę jedynie do momentu Donate i nie mam nigdzie opcji pobrania tego pliku.

 LukaszPRW Partyzant

Postów: 172
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.09.2016
Skąd: Lublin
Poziom ostrzeżeń: 0
0
02.10.2016 20:39    #3
Może masz adblocka włączonego? To go wyłącz i wtedy wejdź nawet przez ich stronę główną przez zakładkę TCM 16 i wtedy powinno działać.
Wklejam też linki bezpośrednio na megaupload (plik główny, update 1 i update 2).