Gdzie kupić FMa przed świętami?

 freszzz Partyzant

Postów: 15
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 05.05.2012
Skąd: Ruda Śląska
Poziom ostrzeżeń: 0
0
10.12.2012, 00:20    #1
Witam! Mam nadzieję, że nie strzeliłem off-topiciem, ale mam bardzo ważne pytanie. Jestem biednym studentem (jak to student) i szukam okazji do zakupu nowego FMa. Czy ktoś ma może informacje o planowanych promocjach? Przed świętami w różnych miejscach bywają fajne promocje. Nie liczę na cud taki jak w HITB z THQ i Saints Row 3 za 1$, ale takim -50% bym nie pogardził ;p

 BeKaSiak Partyzant

Postów: 141
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.04.2011
Skąd: Lechia
Poziom ostrzeżeń: 0
0
10.12.2012 10:43    #2
Chyba najlepiej jeżeli możesz to na necie chodzi mi o sam klucz na allegro.

 Azprime Partyzant

Postów: 8
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 31.08.2011
Skąd: Gdynia
Poziom ostrzeżeń: 0
0
12.12.2012 12:27    #3
Polecam Media Markt, kupiłem tam swojego za 99 pln, gdzie cena w innych sklepach sięgała do 120 zł. Klucze na allegro chodzą po 90 pln, także przynajmniej w moim mniemaniu lepiej dołożyć te 10 pln i mieć wersje pudełkową.

 DanielloIII Partyzant

Postów: 251
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 29.07.2008
Skąd: Wrocław
Poziom ostrzeżeń: 0
0
12.12.2012 14:14    #4
[quote="Azprime"]Polecam Media Markt, kupiłem tam swojego za 99 pln, gdzie cena w innych sklepach sięgała do 120 zł. Klucze na allegro chodzą po 90 pln, także przynajmniej w moim mniemaniu lepiej dołożyć te 10 pln i mieć wersje pudełkową.[/quote] albo Saturn ja 2 listopada kupiłem tam za 99 zł. Nie choć po Empikach bo tam drożej jest na każdej grze.

 sxz69 Młody aktywista

Postów: 369
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 23.05.2009
Poziom ostrzeżeń: 0
0
12.12.2012 14:38    #5