FM2012 nie odpala po "sprawdzeniu spojnosci plikow gry"

 romusmily Partyzant

Postów: 18
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.07.2007
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.04.2012, 13:12    Pytanie
Wtam.

Dziś miałem problem. Po kilku miesiącach od kupna 2012 postanowiłem go odpalic po raz drugi. Śledze cmrev i wiem, ze wyszla juz latka nr. 12.2.2, więc gdy robilem nową grę zdzwiwił mnie napis "Wersja gry 12.0.4". Wiem, że na steamie aktualizcje przeprowadzane sa automatycznie, chyba, ze dla danej gry wylaczy sie ja sie manualnie. Postanowilem wiec sprawdzic spojnosc plikow gry. Od tam tego czasu nie wlacza mi sie fm. Usunąłem "lokalną zawartość plików gry". Ściągnąłem ponownie z nadzieją, że zaaktualizuje samo, ale niestety gra nie odpala. Tzn inaczej, są te pierwsze reklamy, sponsorzy, licencje itd, ale gdy dochodzi do momentu, że ma wyskoczyć główne menu gra po prostu się wyłącza i przełącza na pulpit, bez żadnego błędu.

Pomóżcie proszę FM-maniacy.
Gram w 2008 od 4 lat i znam już wszystkie tricki i sposoby, sprawdziłem większość talentów i grałem większością klubów wartych uwagi. Po pierwszym odpaleniu FM2012 przeraził mnie ilością opcji i zasobów. No, ale chciałem zagrać czymś w 100% aktualnym. Rozgryźć nowy silnik meczowy.

 ElFideo Wróg ludu

Postów: 162
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 11.04.2012
Poziom ostrzeżeń: 3
0
19.04.2012 18:14    #1
wygląda mi to na pirata, mój kumpel ma pirata i dopóki nie miał cracka to samo mu się działo
CR7

 carlos9014 Partyzant

Postów: 8
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 23.12.2007
Skąd: wawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.08.2012 17:00    #2
[quote="romusmily"]Wtam.