Blondynka kupuje grę!

 chmurka_ka Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączyła: 08.07.2017
Poziom ostrzeżeń: 0
1
08.07.2017, 12:34    #1
Dzień dobry wszystkim użytkownikom!

Chciałabym zakupić grę FM 2016 dla swojego męża, w nadziei że gra wciągnie go na tyle, że nie będę musiała gotować obiadów ;-) Dotychczas graliśmy tylko w FIFE 2016 na konsoli, ale mówi, że FM jest lepszy. No zobaczymy!

Problemem jest to, że nie znam się na tych wszystkich wymaganiach sprzętowych i chciałabym, aby ktoś napisał mi, czy FM 2016 będzie (w miarę) dobrze działał na jego komputerze. Na FM 2017 raczej nie mam co liczyć, bo komputer do najbystrzejszych nie należy.

A oto parametry, które udało mi się z niego wyciągnąć:
Procesor: Intel Core i5-4210U CPU (1.7 GHz, 2.7 GHz Turbo, 3 MB Cache)
Pamięć RAM: 8 GB
System: Windows 8, 64-bitowy
Karta graficzna: NVIDIA GeForce 820M 2048 MB GDDR3 oraz zintegrowana HD Graphics 440.

Uda się, czy się nie uda?

 TakiKuba Partyzant

Postów: 52
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 12.06.2015
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.07.2017 14:17    #2
Śmiało możesz wziąć FM2017, nie będzie żadnego problemu, kwestia doboru ilości lig.
Z tym że licz się z tym że jak męża wciągnie to nie tyle z gotowaniem obiadu będziesz mieć spokój co ogólnie będziesz się mogła pożegnać z jako takim życiem wspólnym :P

 RaaveK Partyzant

Postów: 111
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 10.11.2015
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.07.2017 14:20    #3
Na spokojnie będzie hulal Fm 2017, nie ma obaw. Fm nie potrzebuje mega sprzętu żeby dobrze działał, bo to gra oparta głównie na statystykach i tabelkach, a graficznie dużo do niej nie potrzeba. Najważniejszy procek żeby dawał radę te wszystkie dane przetwarzac oraz moc karty graficznej a z takim spokojnie da sobie radę.

 chmurka_ka Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączyła: 08.07.2017
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.07.2017 14:45    #4