3-2-3-2 PSG

 osa15 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 12.04.2009
Skąd: Tuchola
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012, 10:17    #1
Siema. Gram PSG na uaktualnieniu z 21.07.2012 i nie wiedziałem kogo wybrać na środek obrony to ustawiłem trzech środkowych. Macie może jakąś dobrą taktykę na trzech obrońców ? Bo ja niestety jestem taktycznym laikiem he.
Moje ustawienie
Ibra Llorente
Nene Pastore Menez

Motta Joao Moutinho
Lugano T.Silva Sakho
Sirgu

Motta jest defensywnym pomocnikiem a Moutinho cofniętym rozgrywajacym. Myślicie że taka taktyka się sprawdzi ? Czy może jakieś rady byście mieli ?

 pawelbed Ekspert

Postów: 59
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.09.2009
Skąd: Zamość
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 10:52    #2
Przydałoby się gdybyś postawił na jakiegoś WOP/L. Bo inaczej wszyscy Cię bokami będą jechać.

 osa15 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 12.04.2009
Skąd: Tuchola
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 10:59    #3
Tylko za kogo bo mam dylemat kogo zdjąć. Na ławce mam jeszcze Matuidi , Sissoko , Lavezzi , Alexa i mam za dużo dylematów kto ma grać ;/



Skrzydłowych dałem na WO jako wsparcie a defensywnych pomocników przestawiłem na ŚP zobaczymy jak to będzie

// Edytowano 3 razy, ostatni raz 28.07.2012 o godz. 11:05

 pawelbed Ekspert

Postów: 59
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.09.2009
Skąd: Zamość
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 12:15    #4
Skoro jest dylemat kto ma grać, to najlepszym sposobem jest stosowanie rotacji.

 Egomaniac Partyzant

Postów: 194
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.06.2012
Skąd: Węgrów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 13:34    #5
Nie orientuje się zbytnio w PSG, ale z tego co pamiętam masz Bisevaca i Sakho. Obydwaj mogą grać po bokach defensywy i w dodatku niezły Jallet na prawą. ;)
`To co chciałbym umieć wyjaśnić, to gotowość, jaką mają piłkarze i jaką ja też miałem, żeby iść za nim aż na koniec świata` - Jorge Costa o Jose Mourinho

 Egomaniac Partyzant

Postów: 194
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.06.2012
Skąd: Węgrów