Problem z odpaleniem FM17: Failed to set up graphics system

 romomaniak Partyzant

Postów: 3
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.03.2017
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.03.2017, 21:39    Pytanie
Witam,

Jestem pierwszy raz na tym forum, a w FMy gram już od 13 lat, ale pierwszy raz spotykam się z problemem (świeżutki zakup z wczoraj):
"Failed to set up graphics system"
Mogę w razie czego przesłać charaktystyki nowego komputera (też świeżak prosto ze sklepu), na obecną chwilę sprawdzałem sterowniki, antywirus, directx wszystko aktualne, nie wiem co mogę z tym zrobić:

Uprzejmie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

 Gallacher Partyzant

Postów: 464
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.02.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.03.2017 21:43    #1
Proszę podać model i parametry komputera oraz system na jakiej architekturze.
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

 romomaniak Partyzant

Postów: 3
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.03.2017
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.03.2017 22:57    #2
Dell OptiPlex 580
Procesor AMD Athlon II X2 B22 2.8GHz, 2 rdzenie, takt. 2800MHz, pamięć 4GB DDR3
Karta graf. (tu problem): bo zarówno Dx diag i CPU-Z pokazują VGA (mikroukład ATI ATOMBIOS jeśli to coś komuś mówi)

 Pikawa Artysta Rewolucji

Postów: 911
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 09.11.2013
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
02.03.2017 00:09    #3
.

 romomaniak Partyzant

Postów: 3
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.03.2017
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.03.2017 17:12    #4
Niestety nic nie pomogło :( na starym sprzęcie daje radę - więc to pewnie wina karty graficznej - spróbuje tu jakoś zadziałać...

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!