Taktyka FM15

 chivalry Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 18.10.2015
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.10.2015, 22:12    #1
Witam, zwracam się z prośbą o porady odnośnie taktyk bardziej doświadczonych graczy. Czy mógłby mi ktoś poradzić co powinienem zmienić w moich taktykach? Może dostrzegacie jakieś błędy w moich ustawieniach. Jestem początkującym graczem a wyniki miewam dość nieregularne bywa że z silnym zespołem wygrywam wysoko a z "ogórkami" równie wysoko przegrywam...
1 taktyka:
http://pl.tinypic.com/r/rtmanl/8
http://pl.tinypic.com/r/308e4p5/8

LPK- szukanie gry, znacznie więcej pressingu
WR- szukanie gry, więcej pressingu, graj wyżej
SN- szukanie gry, zawęź pole gry, znacznie więcej pressingu
ŚP- utrzymuj pozycje, więecj bezpośrednich podań
PD- graj wyżej, znacznie więcej pressingu
ŚO- podawaj krócej
BWO- trzymaj się linii, biegnij z piłką skrzydłem
BR- mniej ryzykownych podań

2 taktyka:
http://pl.tinypic.com/r/dey87m/8
http://pl.tinypic.com/r/2vsq15t/8
3 taktyka:
http://pl.tinypic.com/r/2d99o92/8
http://pl.tinypic.com/r/2iw7fb4/8
Z góry dziękuje za porady ;)

//Edytowano 5 razy, ostatni raz 18.10.2015, 22:26

 krolewski Partyzant

Postów: 60
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 02.01.2006
Skąd: Horodyszcze
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.10.2015 15:11    #2
Witam, kilka rzeczy rzuciło mi się w oczy.
1. SN z poleceniem zawezania pola, a w poleceniach drużynowych gra skrzydłami? Więc kto ma na tych skrzydłach grać? Boczni obrońcy z funkcją wsparcia nie zapewnia szerokości.. Moja rada, wyłączyć grę skrzydłami z poleceń drużynowych.
2. SN będą schodzić do środka, więc postaraj się żeby Boczni obrońcy obiegali ich przy linii - polecenie zagrania na obieg
3. Moim zdaniem LPK się nie sprawdza w połączeniu z WR, możesz spróbować pary WN i zamiast WR daj FN..