Tworzenie talentów do projektu typu "Twój wirtualny piłkarz"

 Bartush Partyzant

Postów: 28
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 21.11.2008
Skąd: Świnoujście / Gdańsk
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.06.2015, 01:16    Pytanie
Jeszcze w czerwcu planuję wystartować z projektem typu "Twój wirtualny piłkarz" (zasady bazujące na tym co już było), symulowanie wszystkich lig w których uczestnicy wybiorą kluby itp. itd. Pytania dotyczą tworzenia zawodników - tj. we wcześniejszych edycjach był problem, że użytkownicy podawali parę swoich wartości atrybutów - typu przyspieszenie 18, lecz wartość ta po utworzeniu bazy skalowała się jakoś do PA? Do tego - jakie atrybuty sa najwazniejsze, by wszyscy mieli mniej wiecej ten sam zapal do rozwoju? :) chciałbym pociągnąć taką serie jak najdluzej, a dzieki Waszej pomocy może to być bardzo udana seria, albo bezsensowna meczarnia, macie jakies inne propozycje do usprawnienia rozgrywki?

 karo Partyzant

Postów: 226
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.08.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.06.2015 10:39    #1
Wartość skalowała się do wartości CA - jego próg po zliczeniu sumy wartości wszystkich atrybutów nie mógł zostać przekroczony. Atrybuty mają różną wagę - dla obrońcy więcej CA będzie kosztowało krycie, odbiór, a dla napastnika np. wykańczanie akcji. W dużym stopniu za rozwój zawodnika odpowiada ukryty atrybut Profesjonalizm, ktoś może doda jeszcze że Ambicja, ale przede wszystkim uniknięcie kontuzji i ogranie meczowe.

Sugeruję by wartość początkową CA ustawić na poziomie 100, wiek zawodników taki jak najmłodsi zawodnicy w bazie - 15/16 i jeśli chodzi o narodowość zawodników to byłbym za jednolitą dla wszystkich - polską.

 gucioprawda Młody aktywista

Postów: 1037
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.05.2008
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.06.2015 13:49    #2
Za rozwój, poza wymienionymi przez karo rzeczami, odpowiada także: baza treningowa, tutoring i jakość sztabu szkoleniowego.

 Bartush Partyzant

Postów: 28
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 21.11.2008
Skąd: Świnoujście / Gdańsk
Poziom ostrzeżeń: 0
0
09.06.2015 15:57    #3
Okej, rozumiem. Uważam, że CA na poziomie 100 to zbyt dużo, to będą przecież młodzi zawodnicy z czasem na rozwój. Liczbę zawodników chciałbym zamknąć w 10/15 użytkownikach, żeby naprawdę to dociągnąć do końca i wykorzystać potencjał drzemiący w zabawie. Możliwe, że najlepiej będzie napisać na dniach bloga, by zainteresować tym więcej osób, a na dodatek ustalić trochę szczegółów dotyczących na przykład ukrytych atrybutów i tego na jakie atrybuty można wykorzystać dostępne punkty. Macie pomysły co jeszcze wypadałoby ustalić?

 Lukkas10 Partyzant

Postów: 770
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 03.03.2011
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0
0
09.06.2015 22:32    #4
Co do najważniejszych atrybutów, które pomagają w osiągnięciu maksimum umiejętności to są: pracowitość, ambicja i moim zdaniem podatność na kontuzje. Jak już ktoś wcześniej wspomniał ważne jest też dobre "prowadzenie" grajka, ale jeśli będzie miał szanse na to, że rozwinie swój potencjał na maksimum, to w 90% zgłosi się do niego klub, który ma bazę szkoleniową na wystarczającym poziomie, a jeśli nie, to jak najczęstsze występy czy to w rezerwach czy w pierwszym składzie przyczynią się również w dużym stopniu do rozwoju piłkarza. Wracając jeszcze do umiejętności, to z tego co zaobserwowałem, to największym "pożeraczem" punktów CA są umiejętności fizyczne.

Co do samych ustaleń, to moim zdaniem:
- 'startowe' powinno być na poziomie 60-75 CA, a potencjał -10 lub 200 (głosowanie wśród uczestników rozwiałoby wątpliwości)
- do rozdania 100-150 jednostek atrybutów, które można wykorzystać również na ukrytych umiejętnościach
- narodowość polska + możliwość dobrania innej/innych (typu: urodził się w Polsce, ale matka jest Ukrainką, a ojciec Nigeryjczykiem, dlatego napisałem innych :D)
- wiek piłkarza dla wszystkich taki sam, jak najniższy do wyboru w danej wersji gry
JEŚLI ZNUDZIŁY CI SIĘ STROJE TWOJEJ DRUŻYNY W FMie, TO ZAPRASZAM TUTAJ!
http:(...)013.html

wzór na zamówienie znajdziesz tutaj:
http:(...)770.html

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.