fm 13 - brak wyników

 cubsonart Partyzant

Postów: 94
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.10.2011
Skąd: Bruksela
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.06.2013, 23:32    #1
Witam,

właśnie co dorwałem FM 13. Poprzednio grałem w FM 12 (w sumie gram od 2006 roku), i wyniki osiągałem dobre obojętnie kim grałem (Jarota - awans do Ekstraklasy w 3 lata + 2xPP, Sparta Praga - w 6 lat 2x LE i 1x 1/2 LM, Juventus - dominacja absolutna w Europie przez 6-8 sezonów, Norwich, 2x PL w 5 lat itp itd).

Gdy jednak przesiadłem się przedwczoraj na FM 13 to doznałem szoku. Nowa wersja więc zaczynam drużynami silniejszymi w swoich ligach, ale nie najlepszymi. Pierwsza kariera Leverkusen i zrezygnowałem po 6 kolejkach ligowych. 3 punkty za wygraną z Freiburgiem 1:0, reszta porażki - w sparingach ledwo co szło ze średniakami oraz porażka 4:0 z Astra Ploiesti.

Kolejne podejście to kariera Feyenoordem Rotterdam i zwolnienie z posady w grudniu. 15 miejsce i bodajże 12 punktów. W tej samej karierze znalazłem zatrudnienie w Sampdorii (również grudzień 2012). Pierwszy mecz to porażka 1:0 z Bologną. Mam 18 miejsce z 12 punktami jak narazie. Teraz wygrałem sparing z Varese 2:1. Sprowadziłem do drużyny Tal Ben Haim i Miro Radovica. Po sezonie przyjdzie do mnie Diego Fabbrini.

Doświadczenie menedżera wybieram zawsze zawodowiec.

Moje spostrzeżenia to:
- bardzo mało strzałów, a co za tym idzie bramek
- ogrywają mnie ogórki
- taktyka: http://www.cmrev(...)_KS.html
- fatalne rozmowy motywacyjne (w Feyenoordzie asystent z wartością motywowanie 15 więc nie tak źle)
- moralne niskie, bardzo niskie, sporadycznie w porządku.

Co na to wszystko poradzić ? Nie oczekuje że nagle zacznę wygrywać, ale proszę chociaż o nakierowanie mnie na jakiś właściwy tor...

Będę tutaj edytował ciągle posta, póki ktoś odpowie, tak aby opisać dalszy rozwój wydarzeń.