Dramat..

 KKvass Partyzant

Postów: 14
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.01.2013
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.05.2013, 04:38    #1
Panowie błagam o pomoc.. Gram od lat w FM'a, ale ta edycja udowodniła mi że nie wiem o nim kompletnie nic..

Jestem leszczem, chciałem sobie pograć Chelsea.
Pod koniec października 2012 jestem w strefie spadkowej. Bramek w ogóle nie strzelam (czasem coś obrońcy strzelą), przewagę w akcjach mam powalającą, rywale mają max 3 akcje i wszystkie wykorzystane.

Taktyka

1-4-2-3-1 :


boczni obrońcy na automat., środkowi normalni

jeden z dwóch środkowych pomocników to odbierający piłkę ze wsparciem, drugi środkowy pomocnik automat.,

przed nimi wysunięty rozgrywający z atakiem, Mata

z lewej schodzący napastnik ze wsparciem, Hazard

z prawej skrzydłowy z atakiem, Oscar

na szpicy lis pola karnego.


Styl zrównoważony, kontrola.

Podania bezpośrednie, krycie strefowe, agresywny odbiór.

Wszyscy zawodnicy mają do minimum ustawione strzały z dystansu.


Morale wszystkie dobre.


Powiedzcie mi proszę co robię źle? Jakim stylem grać najlepiej w takiej drużynie pokroju Chelsea? :pickard:

 JoeHollywood Partyzant

Postów: 6
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 02.05.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.05.2013 07:21    #2
Mam to samo obojętnie jaką taktyką gram, jakim klubem, jak mam ustawiiony trening itd. Mimo, że mam wyraźną przewagę to akcję mają przeciwnicy z tego większość wykorzystana.

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.05.2013 10:07    #3
Zmień na początku wartości na domyślne głównie jesli chodzi o krycie. Daj intensywny pressing. podania krótkie i szybkie tempo. I pochwal się rezultatem.

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.05.2013 10:23    #4
i oczywiście trening zgrania ;)
napastnikom daj dodatkowo indywidualny trening strzelecki