Jaka taktyka MU.

 IwoS Partyzant

Postów: 84
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.01.2012
Skąd: Wrocław.
Poziom ostrzeżeń: 0
0
27.07.2012, 23:04    #1
Witam, zacząłem karierę MU i nie mam pojęcia, jak ich ustawić. To znaczy, mam swój plan, ale nigdy nimi nie grałem i nie mam tego doświadczenia. Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś kiedyś próbował nimi grać i jak ich ustawił. Chcę zagrać 4-2-3-1.
Bramkarz - Boczny obrońca, Środkowy obrońca, Obrońca grający piłką, Boczny obrońca - Środkowy pomocnik, cofnięty rozgrywający - Schodzący napastnik, Klasyczna 10, Skrzydłowy - Lis pola karnego.

Lewy boczny obrońca będzie ustawiony ofensywnie (lub wsparcie), wraz z lewym schodzącym napastnikiem. Cofnięty rozgrywający będzie ustawiony na wsparcie, skrzydłowy wsparcie. Klasyczna 10 i lis, na atak. A reszta automatycznie.

Styl płynny, strategia ofensywa, podania bardziej bezpośrednie, większa swoboda taktyczna, intensywny pressing, krycie strefowe, dośrodkowanie miękkie i szukaj gry. + pułapki i gra z kontry.

Myślicie, że sprawdzi się? Czy może jakiś inny pomysł macie?

 Egomaniac Partyzant

Postów: 194
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.06.2012
Skąd: Węgrów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 07:34    #2
Można tylko gdybać chociaż na pierwszy rzut oka wygląda to obiecująco. Jeśli na lewego schodzącego napastnika ustawisza Naniego to powinno wyjść dobrze, a Evra nie zapomni o defensywie. Przetestuj. ;)
`To co chciałbym umieć wyjaśnić, to gotowość, jaką mają piłkarze i jaką ja też miałem, żeby iść za nim aż na koniec świata` - Jorge Costa o Jose Mourinho

 bartibis Partyzant

Postów: 165
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.08.2010
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.07.2012 09:50    #3