FM 2012 - steam

 adson43 Partyzant

Postów: 205
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.02.2007
Skąd: Piekary Śląskie
Poziom ostrzeżeń: 0
0
13.03.2012, 18:39    Pytanie
Witam. Powiedzmy że jestem laik w tych tematach, ale chciałbym zakupić legalnego FMa.
1.. Czy konto na Steamie jest darmowe?
2. Jak to jest z tym kluczem do Steamu?
3. Czy jesli zakupie np. to: http://alleg(...)91.html, to czy będe mógł go wykorzystać na dwa komputery (moje), i pograć FMa na nich?
Prosze o odpowiedź

 leo21 Młody aktywista

Postów: 669
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 18.07.2011
Skąd: Stryków
Poziom ostrzeżeń: 0
0
13.03.2012 20:26    #1
1. Tak
2. Wchodzisz na steam dodajesz grę, wpisujesz kod instalujesz i grasz :D
3. Tak, ale na jednym koncie Steam

 adson43 Partyzant

Postów: 205
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.02.2007
Skąd: Piekary Śląskie
Poziom ostrzeżeń: 0
0
13.03.2012 20:43    #2
no tak. A mogę np. stworzyć jedno konto, zalogowac się na nim na jednym kompie, pobrać grę i aktualizacje, wylogować się, zalogować się na drugim, pobrać grę a tym samym kodzie, pobrać aktualizacje, i wszyscy zadowoleni? Bo chce się złożyć na jeden kod z bratem, i dlatego pytam

 wietnam Partyzant

Postów: 75
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.07.2011
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
13.03.2012 21:14    #3
Jeden kod na jedno konto. Możesz zrobić tak, że logujesz się u siebie na kompie, pobierasz grę, przełączasz Steam na tryb offline, w tym czasie loguje się Twój brat, także pobiera on też przełącza się na offline i możecie grać obaj. Powiem więcej, jeden z Was może być w trybie online.

 adson43 Partyzant

Postów: 205
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.02.2007
Skąd: Piekary Śląskie
Poziom ostrzeżeń: 0
0
14.03.2012 17:50    #4
A jeszcze mam 2 pytania:
1. Czy będzie możliwa gra on-line z bratem?
2. Czy jeśli mamy te same IP, te same adresy MAC,(tzn. mam na laptopie wpisany IP i MAC brata) bo korzystamy naprzemiennie z jednego internetu, to ma to jakieś znaczenie?

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.03.2012 o godz. 17:53