Manifesty - co i jak?

 jakub7695 Partyzant

Postów: 62
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.08.2011
Skąd: Dobra
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.02.2012, 14:16    Pytanie
Siemka, nie będę owijał w bawełnę - mam w planach opisanie swojej kariery Romą. Jednak w sprawie manifestów jestem zupełnie zielony, i chciałbym prosić Was o pomoc w wytłumaczeniu i odpowiedziach na pytania:
1. Jak wstawić zdjęcia (screeny) do tekstu jako widoczne w nim, a jak ukryć pod tekstem, np. wynik 3:0, a pod nim link do statystyk, itp.
2. Zdecydowałem się na manifesty dopiero teraz, kiedy swoim klubem jestem już na początku 3 sezonu. Co zrobić, jak nie mam screenów z wcześniejszych sezonów, meczów; tzn. opisać sezon (miesiąc, mecz, itp.) bez screenów, czy dodać tylko te, które w miarę możliwości posiadam (np. transfery) a resztę opisać tekstem?

Z góry dziękuję za pomoc. Możliwe, że dodam jeszcze jakieś pytania.

PS: Jak co, planuję zacząć pisać najpóźniej od moich urodzin (połowa marca).

 Mar1992 Przodownik pracy

Postów: 1637
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 30.12.2008
Skąd: Budzyń
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.02.2012 14:38    #1
1. Jak chcesz dodać screen, to klikasz na to "drzewko", wklejasz link w URL, ustawiasz rozmiar (najlepiej 500xpuste pole) i tyle. A screen pod napisem to wpisujesz cokolwiek, zaznaczasz tekst i klikasz takie hmm... kajdanki (wstaw/edytuj link) i wstawiasz zdjęcie.
2. Używaj tego co masz. Nie martw się. Jeśli wszystko będzie schludne i wciągające, to czytelnicy Ci wybaczą. :)
Możesz również poczytać.

// Edytowano 3 razy, ostatni raz 24.02.2012 o godz. 14:44

Użytkownik uznał post za pomocny

 jakub7695 Partyzant

Postów: 62
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.08.2011
Skąd: Dobra
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.02.2012 15:04    #2
Wielkie dzięki, masz ode mnie swoje 50 "pomógł". :D

Proszę adminów o niezamykanie tematu, możliwe, że jeszcze dojdą jakieś pytania.

 jakub7695 Partyzant

Postów: 62
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.08.2011
Skąd: Dobra
Poziom ostrzeżeń: 0
0
25.02.2012 22:50    #3