Premia za zwycięstwo w lidze

 elmoro Partyzant

Postów: 108
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.09.2010
Skąd: K-ce
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.02.2012, 02:04    Pytanie
Czy jest możliwe edytowanie przed rozpoczęciem rozgrywki, bądź w trakcie jej trwania, kwot wypłacanych za mistrzostwo kraju, ew. zajęte miejsca w tabeli??? Gram w Chile od kilku lat i denerwujące jest to, że za Mistrza Apertury/Clausury nie dostaje się ani grosza, jedyny zarobek to puchary i transfery. Dlatego zaczynając następną rozgrywkę chętnie bym się przyjrzał jak w danym kraju wygląda sprawa finansowania nagród dla mistrzów... jak do tej pory trafiałem na ligi, gdzie zawsze jakieś pieniądze za mistrza były, czasem groszowe jak w Kolumbii ale zawsze coś.

 PanMagik Młody aktywista

Postów: 397
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.04.2011
Skąd: Sto(L)ica
Poziom ostrzeżeń: 0
0
08.02.2012 08:59    #1
Można to ustawić w FMRTE, niestety nie opiszę Ci jak, bo mam z nim złe wspomnienia i wiele razy psuł mi się save, mimo że dokonywałem kosmetycznych zmian.

 elmoro Partyzant

Postów: 108
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.09.2010
Skąd: K-ce
Poziom ostrzeżeń: 0
0
11.02.2012 15:08    #2
Zainstalowałem FMRTE ale nie znalazłem takiej opcji, patrzyłem też w oficjalnym edytorze dołączonym do gry, ale też nie znalazłem akurat takiej opcji. Czy jest w ogóle możliwość podejrzenia nawet nie edytowania, gdzieś tych premii (oprócz tych informacji, które są w zakładce zasady w grze)?

 Zymon Partyzant

Postów: 1124
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 10.04.2010
Skąd: Iława, Szałkowo
Poziom ostrzeżeń: 0
0
11.02.2012 15:17    #3
Dołączam się do pytania. Mam też jedno od siebie. Ile mniej więcej dostaje się kasy za miejsce na podium lidze holenderskiej?
był - będzie - jest zawsze IKS!

 leo21 Młody aktywista

Postów: 669
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 18.07.2011
Skąd: Stryków
Poziom ostrzeżeń: 0
0
11.02.2012 16:26    #4
Zymon
Zobacz sobie w zasadach ligi ;)

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT