Gra zawodników pierwszego zespołu w rezerwach

 K@rim Młody aktywista

Postów: 115
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.04.2007
Skąd: Bydgoszcz
Poziom ostrzeżeń: 0
0
23.11.2011, 20:12    Pytanie
Witam. Prowadzę Atletico Madryt i mam jeden problem który nie daje mi spokoju, mianowicie jak ustawić opcje żeby zawodnicy którzy nie grają regularnie w pierwszym składzie mogli być automatycznie wykorzystywani przez asystenta do gry w Atletico Madryt B który gra w Liga Adelante bez przenoszenia ich na stałe do drużyny rezerw tak by zawodnicy mogli grać w pierwszym składzie gdy są mi potrzebni a jeśli nie żeby mógł z nich korzystać asystent w drużynie B. Mam nadzieję, że ktoś mi to wytłumaczy ;)

 K@rim Młody aktywista

Postów: 115
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.04.2007
Skąd: Bydgoszcz
Poziom ostrzeżeń: 0
0
23.11.2011 21:57    #1
Dodam też, że nigdy nie mogę wybrać opcji udostępnij niewykorzystanych piłkarzy pierwszego zespołu. Gram w Fm już kilka lat więc nie jestem amatorem ale nigdy nie spotkałem się z takim problemem ;/

 afro_13 Partyzant

Postów: 99
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 27.01.2009
Poziom ostrzeżeń: 0
0
23.11.2011 23:15    #2
Obawiam sie, ze w hiszpanii rozwiazanie o ktorym mowisz jest niemozliwe. Twoje rezerwy nie sa rezerwami w takim rozumowaniu jak w anglii i nie graja w lidze rezerw tylko w normalnej lidze. Pilkarze musza byc rejestrowani przed rozpoczeciem ligi. Tak wiec mozesz ich przeniesc tylko przed zamknieciem okienka transferowego, a i to nie zawsze. Jesli mnie pamiec nie myli pilkarz, ktory rozegral juz minimalnie 10 spotkan w pierwszej druzynie nie moze zagrac w druzynie B. Natomiast ty mozesz "wypozyczac" pilkarzy z druzyny B do A.

Użytkownik uznał post za pomocny

 yayme Partyzant

Postów: 451
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 14.11.2011
Skąd: Boleslawiec
Poziom ostrzeżeń: 0
0
23.11.2011 23:27    #3