Komentarze do materiału

Viique Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0

0

09.08.2020, 00:01    #1
Na wstępie chciałem napisać, że jestem zwykłym kibicem, oglądam mecze w telewizji i na żywo, ale nie mam żadnego doświadczenia jako scout.

Mam kilka pytań odnośnie pracy researchera w Football Managerze. Stwierdziłem że zadam je na forum publicznym, bo odpowiedzi mogą być ciekawe dla osób zainteresowanych ogłoszeniem. Przeczytałem podlinkowany w artykule wywiad z M. Gietzem, później poszperałem na forum SI, ale informacje te dają blade pojęcie na temat tego jak wygląda ta praca w praktyce. Bardzo proszę o odpowiedź aktywnych researcherów na poniższe pytania.

- Jakie narzędzia/systemy są polecane do oceny zawodników na potrzeby gry? W jaki sposób się do tego zabrać by szybko się nie zniechęcić/niepotrzebnie nie narobić?

- Jak korygowane są oceny atrybutów zawodników na przestrzeni kolejnych meczów gdy profile zawodników już wstępnie zostały przez nas ocenione, albo są dostępne z poprzedniej edycji gry (forma notowania i późniejsze nanoszenie zmian). Jeśli zawodnik ma np. agresje 5, a w oglądanym przez nas meczu wykonał kilka brutalnych zagrań. Jak taka informacja na podstawie jednego meczu i później kolejnych spotkań wpływa na dalszą ocenę tego atrybutu? Innymi słowy: co musi się stać żeby ocena skoczyła do 6, albo spadła do 4?

- Jaki jest zakres pracy pojedynczej osoby - co należy dostarczać by spełnić swoje obowiązki w ocenie pojedynczego klubu?

- Co sugerujecie (krok po kroku) wykonywać by w sposób harmonijny wykonać cały zakres prac? Oceniać wszystkich zawodników na podstawie każdego meczu jednocześnie i powoli wypełniać każdemu z nich atrybuty? Czy odwrotnie - obserwować w każdym meczu jednego, ew. dwóch zawodników i skupiać się tylko na nich? Ile informacji powinienem zebrać po obejrzeniu jednego spotkania? Raczej mało kogo interesuje zabawa w A. Nawałkę i oglądanie 5x jednego meczu.