Oficjalna strona serii Football Manager (FM 2008, FM 2009, FM LIVE)

Załóż nowe konto

Komentowany materiał

Nie jest tajemnicą poliszynela, że zdecydowana większość ceemowej braci w naszym kraju, korzysta z nielegalnego oprogramowania. Bezsporne winno także być, że jest to indywidualna sprawa każdego człowieka, tak jak indywidualną sprawą...

Sufler - Komentarze do materiału

Radj

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 20:14 Post #1
W pelni popieram autora tekstu. Zapomniales nadmienic, ze to nie pierwszy raz kiedy budzi sie podejrzenie, ze Greg i spolka korzystaja z nielegalnego oprogramowania. Podobnie bylo w przypadku 'sejva'. Greg nie mogac odpierac zarzutow zablokowal komentarze na CMR (teraz zrobil to samo) a na CCM postanowil sie w ogole nie odzywac. Wczesniej wymyslajac bajke, ze dostal to od SI. Teraz wymyslil podobna z eBay.com (zastanawiajace jest, to ze tak szybko dostales ta gre i zdazyles jeszcze posiedziec "kilkadziesiat godzin" nad tym updatem). Widac Greg w swojej pracy kieruje sie zasada, ze cel uswieca srodki. Nasuwajace sie podejrzenia o korzystanie przez redakcje szanujacej sie strony z oprogramowania pirackiego nie maja znaczenia, wazniejsze jest wydanie update'u i zyskanie na poularnosci. Uwazasz, ze jestes moralnie czysty? Prosze tylko abys nie pisal o windowsach i nie obracal kota ogonem jak to czyniles do tej pory.

Speed

El Commendante
Dodano: 04.12.2003 o 20:34 Post #2
Ja ze swojej strony dodam, ze tutaj mozecie komentowac smialo - nikt Wam nie zamknie strony z komentami... Hehe.

Robi Robson

Ekspert
Dodano: 04.12.2003 o 20:42 Post #3
Celnie i dokladnie-brawo Bartosh!

orson

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 21:29 Post #4
wolny rynek, kto pierwszy ten lepszy, niestety nie wa??ne jakimi ??rodkami

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 21:57 Post #5
Skoro tak bardzo wam zalezy - to wam powiem - tak ja, Meler, posiadam piracka wersje CM 03/04. Czy teraz czujecie sie w pelni usatysfakcjonowani? Czy o to wam chodzi? Mam pirata i co dalej? Mam sie spodziewac nalotu policji? A moze sami zorganizujecie spoleczne pogotowie i aresztujecie mnie w imieniu prawa? Czekam z niecierpliwoscia. No chyba nie liczycie ze tak obrzydliwy pirat jak ja powie wam jaki ma adres i prawdziwe nazwisko, ale wy jako wybitni przedstawiciele iscie gestapowskich metod sledczych z pewnoscia poradzicie sobie z tak blahym problemem, czyz nie?

Johniss

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:00 Post #6
"A w szczeg??lno??ci, czy mo??na m??wiÄ? w og??le o rywalizacji, gdy korzysta siÄ? z nielegalnego oprogramowania."

pewnie. rywalizacja wg Bartosha: obsmarowac blotem inne strony, a co - jak sie nie da nic u siebie zrobic, to trzeba innymi drogami. To na 90% dziala i ile satysfakcji!

BARTOSH!

Legendarny Cenzor Rewolucji
Dodano: 04.12.2003 o 22:03 Post #7
Nareszcie! Brawo Meler. Jedyny mia??e?? odwagÄ? i choÄ? tego nie popieram - szacunek ode mnie!

Radj

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:04 Post #8
Meler - Ty naprawde nie rozumiesz? Nie potrafisz ogarnac tego co zostalo tu napisane i wielokrotnie w komentsach czy to na CMR czy CCM? Tu nie chodzi o to czy posiadasz pirata. Mozsz go miec, nikomu to nie przeszkadza. Nie wolno Wam (czy moze raczej nie powinniscie, Ty czy Greg) wykorzystywac nielegalnego oprogramowanai do propagowania strony. Jakie sobie tym swiadectwo wystawiacie? Musicie zrozumiec, ze sa pewne granice, ktorych przekroczyc nie przystoi szanujacej sie stronie. W moich oczach straciliscie bardzo duzo, podejrzewam, ze w oczach innych fanow tez.

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 22:09 Post #9
Caly problem w tym Bartoshu! ze ja po pierwsze mam gdziesz szacunek czlowieka ktory wychodzi z zalozenia ze jak ktos jest lepszy to najlepsza droga nie jest dorownanie mu, a sprowadzenie go do swego poziomu. A po drugie nigdy nie twierdzilem ze posiadam oryginalna wersje jakiejkolwiek gry (no, mam jedna ATF). BTW. taki off-topic w czasach amigi jakos ceny nie byly tak wygorowane i mialem (zreszta mam do dzis pelna piwnice :D) oryginalnych gier, mimo ze piraty mozna bylo nabyc nawet w sklepie. Ale to tak poza tematem.

Radj

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:11 Post #10
Johniss, kolejny cwaniaczek. Jak blokujecie mozliwosc komentowania na swojej stronie to sie dziwicie? Bardzo dobrze, ze B! napisal ten tekst. Gdybyscie grali fair nigdyby do czegos takiego nie doszlo. Tu juz nie chodzi o tego pirata, ale dawanie bana osobom, ktore tylko chca dociec prawdy, usuwanie komentsow, blokowanie mozliwosci wypowiadania sie? B! nie obsmarowal Was blotem, sami wnie wlezliscie i to po sama szyje.

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 22:12 Post #11
Radj, pewnie mi powiesz ze jestem glupi i nie rozumiem, ale moim zdaniem z tego co piszesz wynika ze nie powiniem nigdy nic na stronie napisac bo wszystko to robilem w oparciu o nielegalne gry - wiec czynilem zle. O to chodzi? Mam wyp*******c wszystkie swoje teksty z CMR zebys byl zadowolony? Swoja droga jakis tam moj tekst jest tez na CM Rev wiec jego tez wyrzuccie bo jest napiasny pirackim wordem...

Radj

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:15 Post #12
Meler - nie popadajmy w skrajnosci. Nie masz oryginalnego Office`a napisz tekst w OpenOffice :P

Johniss

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:17 Post #13
radj: daruj sobie z tym cwaniaczkiem, bo znowu bedzie wzmianka w stylu Bartosha: "...wyg??oszone publicznie wyzwiska pod naszym adresem..." (co uwazam za smieszne, wystarczylo zobaczyc w jak pogardliwy sposob wyraza sie do mnie Robi). Bueh, gramy fair? My w cos gramy? Paaanie, daj se pan siana. Strone prowadzimy dla fanow, a nie dla redaktorow, ktorzy w naplywie nudow pokomentuja sobie, a ze zazdrosc Polakow jest znana, to zazwyczaj pokomentuja sobie negatywnie. Znajda kazdy szczegol zeby tylko uprzykrzyc ludziom zycie.

Wiochi

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:17 Post #14
Jak na moje to ta cala dyskusja kreci sie w kolko :D Sprawa nad wyraz oczywista, mimo iz panowie z CMR nie chca tego przyznac.

pozdrawiam wszystkich

BARTOSH!

Legendarny Cenzor Rewolucji
Dodano: 04.12.2003 o 22:18 Post #15
Meler napisa??:
"Caly problem w tym Bartoshu! ze ja po pierwsze mam gdziesz szacunek czlowieka ktory wychodzi z zalozenia ze jak ktos jest lepszy to najlepsza droga nie jest dorownanie mu, a sprowadzenie go do swego poziomu."

Kompletnie nie kumam o co Ci chodzi poza tym, ??e masz mnie w d**ie, ale spox.

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 22:23 Post #16
Radj - spoko, ale napisalem tekst w nieorginalnym office, a nie w openoffice wiec jest on zly, be itd. I nie widze tu zadnej skrajnosci. Albo jestemy konsekwentni i zaraz usuniecie moje komenty bo pisze je w nielegalnym windowsie albo nie i nie wiem o co cala sprawa. Proste?

Radj

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:24 Post #17
Z tym cwaniaczkiem chodzilo o to, ze zamiast prowadzic merytoryczna rozmowe na temat tekstu i problemu jaki poruszyl, postanowiles (a prosilem aby tego nie robic) odwrocic kota ogonem i zaatakwoac B!.

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 22:25 Post #18
Bartosh! - i tu sie rozbijamy o caly problem. Wszystko moza przeczytac tak, zeby wyniklo ze cie obrazilem, czyz nie. W koncu jestem redaktorem przebrzydlej strony, ktora nie cofnie sie przed nieczym dal osiagniecia sukcesu. Napisalem ze nie obhodzi mnie czy mnie szanujesz czy nie, na to miast ani slowem nie odezwalem sie w temacie czy mam cie w dupie czy nie. Ale jak trzeba to i w nekrologu znajdzie sie cos, zeby sie przyczyepic. A chodzilo mi o to, ze taka jest mentalnosc polakow - jak ktos jest lepszy, ma sie lepiej, wiecej zarabia itp. to polak nie zrobi wszystkiego zeby mu dorownac (zarabiac tyle samo, co tamten teraz itp) tylko zrobi wszystko, zeby tamten zarabial mniej (czyli tyle ile pierwszy). Wiem ze to tylko przyklad, ale chyba nieco rozjasnia moj zawily (czy to mozliwe zeby tak podly czlowiek mial tak zawile wywody) wywod.

Meler

Proletariat
Dodano: 04.12.2003 o 22:28 Post #19
Robi - ekstremalnie smieszne...

Robi Robson

Ekspert
Dodano: 04.12.2003 o 22:29 Post #20
Kompletmie nie rozumiem o co Ci chodzi Meler..Naprawde. Czy ktos nazwal Cie tutaj podlym??

Johniss

Partyzant
Dodano: 04.12.2003 o 22:29 Post #21
poza tym: czemu nikogo z naszych czytelnikow (nie-redaktorow) nie obchodzi z jakiego zrodla jest update, albo quickstart? natomiast zadnym prawdy redaktorom CCM i CMRev bardzo to zaciekawilo. ciekawe dlaczego...

Stronicowanie

Dodaj odpowiedź

Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.

Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie zasad oraz zapoznanie się z faq.

Nim spytasz - poszukaj

Wyszukiwarka

Filtr kategorii